|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Imponerande. Då behövde man inte surfa efter nån mer porr idag då ;) Kul att du planerar att hålla den i näst intill orginal, och inte tänker style:a sönder den. "Mr Ovenholm" börjar nästan bilda skola här ;) Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
Det var nog den frääääääääschaste M3 e36 jag någonsin sett. asså fälgaran såg ju nyare än nyast ut. håller med dig om dtm slutrören, mycket snyggare med vanliga raka slutrör. GRATTIS |
|
|
Tack ska ni ha killar för alla goda ord om bilen... Man blir ju helt rörd :) Lovar att det inte kommer göras några modifieringar på den... Tobias: Hehehe din M3 är ju inte direkt i bruksskick den heller.. ;) Jag letade faktiskt inte utan fick ett erbjudande jag inte kunde motstå... Ang. priset räcker det kanske med att säga att jag är väldigt nöjd med det. Självklart ska du ha orange blinkers fram på din i sann BMW/US anda... :) Jorma: Tack för inbjudan, är det vackert väder är det mycket möjligt att jag dyker upp..! MVH |
|
|
Crisse: Tackar, man gör ju sitt bästa för att hålla efter den :) Ska ta några fina kort som dina när ja e klar me rekonden på henne ;) Blir väl till å åka till BMW å beställa orangea blinkers :-D Trevligt att man får ett erbjudande bara sådär... Minns ju inte att ja sett den utannonserad, då man kollar om det kommer in ngn ny m3a till salu varje timme i princip... "Letar bil till bästa polaren" :) Du får ta å komma på BMW Träffen den 1:a Maj här i Sthlm! *ler* Mvh Tobias |
|
|
Men FyFaen! Kom den precis ut från fabriken eller?! man kan ju börja undra efter vad man ser på korten. Riktigt fräcsh! Crisse: Behåll den sådär, orangablinkers är pricken över "i":et just på den där. Skulle jag fundera på att ändra något är det att ta bort vingen, men synd att börja plocka och pilla för mykcet på den, så du gör nog bäst i att bara låta den vara som den är. Grattis! hoppas att det finns något likadant ex tillgängligt när det blir aktuellt med m3 köp för en själv, men chansen är väl minimal. |
|
|
"Annars är det bara "Operation Original BMW" enligt Olof Ovenholms skola som gäller." Yeah! Thumbs up! :D ;) Härligt att det finns nån mer än jag ur den yngre skaran som uppskattar en E36 M3 i fabriksutförande :) 3,2-fälgar och G-Power tycker jag är HELT ok, hade kanske inte valt DTM men dock ;) Grym potential! Verkar ändå klart vara en av de finare M3s jag sett i detta land :) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.