|
|
|
|---|---|
|
Hejsan, tidigare så skickade jag en fråga ang. att jag ville få tag på kromade insattser till lyktglasen till bmw e46. men jag fick inte ett enda svar på ett par veckor???jag vet att det finns för jag har sett bilder på det, men jag har inte hittat var dom säljs. men jag har hört talas om någon kromespray som tydligen ska vara bra, var finns den . snälla säg om någon vet mvh Patrik 330ci | |
|
Menar du kromade "på riktigt" eller bara titanfärgade som på på 330 utan sportpaket? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Är det såna här du menar Länk så finns dom att köpa på BMW, men är det riktigt krom du menar, så vet jag inte. BMW CS #5206 |
|
|
Biltema säljer en chromespray som jag sprutat mina strålkastarinsatser med. Jag skulle nog snarare kalla färgen blankt ljusgrå, men i insatserna blev den riktigt snygg. Jag la på ett par lager primer under, men enligt texten på chromesprayburken skall det inte behövas egentligen. Mvh. /Kjell |
|
|
Christer och Erik! det är inte sånna jag är ute efter, det är riktigt crome jag vill ha, och det säljer tyvärr inte bmw? jag har sett bilder på det, och anl. till att jag vill ha det är att jag har klarglasblinkers med cromad bakgrund, och då blir det inte klockrent att ha silver bakgrund på framlysena, blir inte enhetligt. och den sprayen på biltema har jag provat och den är mer silver. nä jag får väl fortstätta att söka. tack ändå för er hjälp mvh Patrik |
|
|
Här kanske? : Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Det går att klicka på förstoringsglasen i länken ovan. ..och jag tror att detta är exakt vad du är ute efter. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
tackar.tackar... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.