|
|
|
|---|---|
|
Jag hade lite bråttom när jag skulle tvätta idag så jag lyckades tvätta min bilnyckel i 40 grader. Den fungerade utan problem efter detta. Den var nära att bli torktumlad också, men för ovanlighets skull valde jag att hänga byxorna på tork. Det är tur att BMW gör nycklar med bra tätningar! :-) Jag tror inte jag ska göra om detta... Någon som vet om nyckeln klarar 60 grader? /Simon "Abscence of evidence is not evidence of abscense" | |
|
Länk BMW4EVER! --- Min E39:a: Länk |
|
|
Bra då slipper jag testa! :-) "Abscence of evidence is not evidence of abscense" |
|
|
Lite OT från din tråd men jag hittade min mobil telefon i fredags efter att ha legat ute i en snö hög i tre månader! Den fungerar fel fritt! Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
| Torkar man bara elektroniken innan den går på igen ska det väl inte vara något problem... eller? | |
|
Det kan bli oxid på lödningar men har man tur så kan det fungera ändå. Min mobil fick ligga i torkskåpet ett par timmar innan jag provade och ladda den. Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Annars är sprit, helst kemiskt ren då och inte T-röd som kan lämna lite fläckar bra att tvätta elektronik som varit blöt med. Öppna lådan / skalet torka rent med spriten och blås torrt med en hårtork. // Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.