|
|
|
|---|---|
|
Hej alla nordbor! Ni missar väl inte BMW CS Nords Vårmönstring hos Burlins Motor i Skellefteå nu på lördag? Tänkte väl det... Det börjar kl. 11:00, så skruva på sommarsulorna, ta av rattmuffen på favvo-kärran och kom dit! www.bmwcs.com/nord M.v.h. Mikko Luiro BMW CS 05396 | |
|
[könsorgans-censur] den dagen ska jag till luleå, jaja väl mött på fikaträffen iaf :) ___ Mvh Patrik N. |
|
|
:-D Vad skrev du, Patrik, som blev censurerat? Testa igen! Om du törs... ;-) M.v.h. Mikko Luiro BMW CS 05396 |
|
|
räkna med mig , kanse man skulle köpa lite grejer så man kan serva bilen .... mvh lars |
|
|
Lars, vill du absolut köra egen bil eller kan du tänka dig att åka med någon? Både jag och Markusson ska dit med varsin bil. Jag har en plats kvar i min iaf. M.v.h. Mikko Luiro BMW CS 05396 |
|
|
Mikko Luiro : markusson bjöd ut en plats tidigare i kväll... men tack endå . mvh lars |
|
|
Vi träffas 08:30 på Ersboda sen drar vi norr över. //Fredde BMWCS Nord #4699 Umeå www.fotki.com/trackerswe |
|
|
mikko: jag censurerade själv :P ___ Mvh Patrik N. |
|
|
jag kom på en sak Passa på att köpa reservdelar nu när vi/ni far till ske-å för man får ju medlems rabbatt av burlins !! ( för de ska jag göra) MVH Lars |
|
|
har lagt ut mina bilder från träffen på min sida, se nedan. //Fredde BMWCS Nord #4699 Umeå www.fotki.com/trackerswe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.