|
|
|
|---|---|
|
Försökte kolla spänningen med hjälp av OBC:n. Trycker på 10 1000 och får fram testmenyn, trycker fram test09 och sen när jag trycker s/r så visar obc:n klockan . Vadf gör jag för fel? Mvh Micke | |
|
Är den upplåst (test19)? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Den var naturligtvis låst. Den var förmodligen låst när jag köpte bilen. Ska försöka klura ut hur jag ska gå vidare. /Micke |
|
|
Läste just mekartips och där står det ju hur man gör. Ursäkta att jag inte kollade detta innan jag skrev. Mvh Micke |
|
|
Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Mycket bra länk. Tack Erik. \micke |
|
sorrentoblau |
Hej! Försöker att få loss den lilla färddatorn i min 520i-95 Executive. Tänkte det skulle vara snyggt att få lite fler knappar på instumentbrädan genom att byta till en begagnad stor modell. Har läst alla tidigare inlägg med länkar men klarar inte att loss den uschlingen. Spaken baktill verkar helt orörlig.Ska man dra i den eller böja den nedåt eller uppåt för att klumpen skall ploppa ut? Vågar inte ta i för mycket heller, den är ju av plast. Någon som kan knepet? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.