|
|
|
|---|---|
|
Tänkte klämma i ett sportluftfilter i 325an. Någon som har något bra tips på hyfsat billiga filter nånstans? Och är det någonting man bör tänka på vid filter bytet? Annars är de väl "bara" att ta bort gamla filter burken FÖRE luftmängdgivaren, och sen skruva dit sportluftfiltret på luftmängdgivaren? ** " bmw följer inte utvecklingen, bmw leder den " ** | |
|
Måste du inte ha en adapterplatta för 325an också.. Fyrkantig anslutning på luftmängdmätaren och rund på sportluft Jag byggde mig en egen adapter! --- King of the road |
|
|
Joo, just jaa. Det måste man tror jag, får köpa det oxå då :) Du har inge tips om billiga sportfilter? ** " bmw följer inte utvecklingen, bmw leder den " ** |
|
STi |
JR filter... Kör jag med i min 325:a köpte det på elmia för 600:- med adapterplatta... Passar perfekt |
|
saab 90/99/900 pappers konfilter Iofs så krävs lite finurlighet och tanke för att få det på plats. Men det är ett bra filter samt billigt. Tror du kommer under 100:- monterat och klart /Pelle |
|
|
JR filter har man ju hört talas om, hmm ska kolla om ja hittar någon sida på nätet som säljer dom. fast nere på elmia kan man nog hitta ett rätt hyfsat pris på dom :) hehe jaså? coolt, fast ja håller mig nog till runt 500kr.. typ som STi skrev. Det får duga, även fast de finns sportluftfilter för 2000kr :) |
|
|
Kika här ex: Länk Mvh Andreas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.