|
|
|
|---|---|
|
Jag har nyligen köpt mina bilar och ser fram emot att hålla på med dem i sommar... Jag skulle vilja veta ifall det eventuellt är så att någon har nån av de bilar jag har som skulle kunna lite tips och vad jag bör tänka på och så.... Så skulle vi kunna utbyta erfarenheter..... Jag ser fram emot eventuella samarbeten inom allt som rör dessa bilar..... Lunkan | |
518i slow mobil |
Köpte du de två som fanns på BMWBörsen för ett tag sedan? Var de så fräscha som de såg ut? E28 är en bra hållbar bil! Fartblind blyfot... BMW e28 registret #154 |
518i slow mobil |
Köpte du de två som fanns på BMWBörsen för ett tag sedan? Var de så fräscha som de såg ut? E28 är en bra hållbar bil! Fartblind blyfot... BMW e28 registret #154 |
|
Nej det var det inte......de köptes in lokalt.....två fina blåmetallic varav den ena nästan helt rostfri..... Lunkan |
|
518i slow mobil |
Låter som de, men det vet du väl bäst själv. Har ingen e12 ,em en e82, ungefär samma uppbyggnad. Kanske kan svara på frågor... E28 är en bra hållbar bil! Fartblind blyfot... BMW e28 registret #154 |
|
Jag har E12, 528i från 1981. Tillfälligtvis avställd och i stort behov av lite plåtrenovering. Har haft den sedan 1993 och innan dess var den min farfars. Den har gått ca 34' mil och jag renoverade motorn för ungefär 1,5' mil. Riktigt roligt och med goda råd från kamrater samt deras verktyg och verkstad gick det riktigt bra! Fast det var ju för fem år sedan och sedan blev den avställd ett halvår senare... Skall nu komma till skott någon gång att finna plåt till den karossen och lite annat fix. En vacker dag så! Mats W E12 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.