AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.918

dackonline.se, vad har hänt?

Ri
71
Rickard B
325 E91 -05
Är det någon som vet vad som har hänt med dackonline.se? Jag har försökt ringa nu i 4-5 dagar, men det är bara upptaget hela tiden. Även mail svarar dom inte på. Har dom gått i konkurs, eller?
ts
2.039
tsaros
E60 M5 -07 Lci
Dom har mycket att göra nu när alla ska ha nya däck till sommaren.
Jag var där i förra veckan för att kolla läget och det ringde konstant på en massa telefoner.

// Mvh Andreas

Min 528i Touring
Länk
Hur fan funkar däckonline? Vart köper dem in alla däcken så billigt?

Mvh Dragolito

Svart som synden Länk
ts
2.039
tsaros
E60 M5 -07 Lci
Vet inte, men jag är en nöjd kund i varje fall :)

// Mvh Andreas

Min 528i Touring
Länk
Pa
368
Palle83
Mini Cooper Clubman D
Däck är inte speciellt dyrt utan det är däckshandlarna som är tvugna, eller i alla fall, lägger på nästan 100 % av priset de köper in de för :/

_
2*parkeringsskador, spritp. dragen efter h.sida, påbackad framifrån, ägt bilen ca 4 mån
si
33
sierra_mannen
BMW 735IAL-89
Beställde VENTUS SPORT K104 med priset 990:- st men fick inte beställningen att funka. Anulerade ordern och försökte med en ny order. Nu gick det bra men samma däck kostade nu 1170:- st
Det är ju ett hyfsat pris iallafall men levanstiden är osäker.
Så vi får se när däcken dyker upp.

Mvh
Micke
Ri
71
Rickard B
325 E91 -05
Jag har nu äntligen kommit fram via telefon, nu ska dom bara lyckas hitta min försvunna order. Den skickades från Tyskland den 30 mars, men har inte kommit fram än.
19
231
1995
BMW 740ia - 2000
BMW 850ia - 1993

Har däckonline även butik i landet? vart i så fall?
bm
363
bmwkungen
Mercedes E klass 2018

Köpte 4st ventus sport k104. Leveransen tog ca 1 vecka.
Fungerade kanon och vilket pris.

St
1.987
Stout
e61 530iAT M-Sport -09
VW t1 1200 Cabriolet -65
VW t1 1303 Cabriolet -73
1995: De har ingen butik så vitt jag vet men Däckonline har en rekond i Malmö där man kan hämta eller få påsatt däcken och fälgar, detsamma i Lund.
På Gastelyckan i Lund har de en däckverkstad iaf.

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
Visa användare
1.424
Patrik_N
[E91] 325iT -06
Undrar om dom höjde priserna för att dom har för mycket o göra? Hmm, känns som om "mitt" däck blivit 100:- dyrare nu på några dagar bara... o när kommer lönen? :-(

F.ö. är jag nöjd med mitt förra köp där, hyffsat iaf.

Mvh
Patri

___
Touringklubben: Länk
Al
382
Alpina B6 2.8
Alpina B6 2.8 -86
Bmw 320 -84
Bmw 530 -88
Patrik_N

Lönen brukar väl komma 25 lr den 27:=)

hehe!!

"ALLT ÄR INTE PÅ RIKTIGT"
jag och en kompis beställde nyss därifrån 8st däck men det kom bara 6st igår (215-45-17") jag saknar alltså mina bakdäck 235-40-17... Nån som vet om paketen kan komma skilda dagar eller tror ni att det är nå trubbel på gång??
Ri
71
Rickard B
325 E91 -05
Dom har stora problem med logistiken på det stället. När min kompis beställde däck för två månader sedan så "försvann" hans däck på vägen från Tyskland. Dom fick skicka nya till honom. Samma sak har hänt mig nu, beställde för en månad sedan och har fortfarande inte fått några däck. Jag har pratat med dom och hittade dom inte däcken så skulle dom skicka nya.
Gu
115
GunnarG
530i -19
M3g-power: De kan komma skilda dagar. Jag köpte fyra däck ifjol, de kom i två omgångar med två däck vardera med några dagars mellanrum.
Fr
83
Fredrik H.
Boxster S - 03
Jag har också bara fått två däck levererade, så jag hoppas att de resterande två kommer snart.
Yes!! nu kom däcken,skönt att man fick dom så man slapp börja gorma..3dagar imellen fram o bakdäck i lev tid!!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.