|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
Demon Racing |
Vet ngn om det går att få itag på xenon satser till e-34:an! Någon som känner till var jag kan få itag på en alpina b10 spoiler till samma kaross! 2 place is the 1 loser |
|
Alpina B10-spoilern kan bli ganska så svår att få tag på. Jag är ute efter en B12-spoiler själv och har letat ett bra tag utan resultat. Det måste nästan bli nytt från BMW, men det är inte billigt. Kolla på skrotarna, då om det har kommit in någon B10 så kan du ha tur. //Schnitzer |
|
TED |
Jag har byggt åtskilliga satser med RIKTIGA XENON till E34 & E36... Komplett sats innehållande reflektorer(utbytes!), Xenon lampor, och boxar, Pris: 5000:- omonterat! /Mvh S8TED 070-4074444 |
|
TED: Blir det bra? Vad är det för grejer? Skicka gärna lite bilder om du har. BMW CS 3909/530iA+chip(BSR) |
|
|
TED Har du satser till e46-4d ochså hur mycket koster det. gh |
|
|
Har för mig att en firma nere i Helsing borg som heter Jarls Bilservice jobbar mycket med alpinadelar, kolla med dem: Länk mvh Berg "Jag tror att det finns en marknad i världen för kanske fem datorer." IBM:s styrelseordförande Thomas Watson 1943. |
|
|
Tja Ted har satt i xenonljus i min bil,det ser ut som det vore orginalmonterat=)=) Mycket nöjd med jobbet. Slunota 6500kr monterat o klart. Mvh Niklas Support 81 |
|
|
Ted: var bor du ? ...tänkte om man skulle Montera lite xenon i min E36a, kan jag använda befintliga refl. eller måste de bytas ut, fn. kör jag med Inpro:s "angeleyes", men de kanske inte är kompatibla?? mycket tacksam för svar angående xenon av nån som kan... : ) MVH Philip |
|
TED |
Philip: Slå mig en signal sålöser vi detta! (nummret finns ovan!) /Mvh S8TED |
TED |
Master: Bara att ringa du oxå så löser vi det! /Mvh S8TED |
Alexander83 |
För 5000 får man bara halvljuset va? Låter ganska billigt, är det lika bra som det man kan köpa från hella? Alexander |
|
TED: Har du något fabrikat på dessa elektronikenheter och i så fall vad är det för artikelnummer på dessa detaljer. Jag har haft lite kontakt med KG Knutsson men de visste inte vilka artikelnummer/fabrikat det är. Tacksam för svar BMW CS 3909/530iA+chip(BSR) |
|
|
På E32 och E34 är det bara strålkastare av typ Elipsoid som man kan montera Xenon i efterhand om man vill klara SBP. Utan elipsoid så blir det ingen skarp ljus/mörkergräns och det kräver SBP.För att inte tala om vad Harry tycker. Med vanliga insatser så bländar det ngt oerhört även om man ställer ner ljuset allt som går. Fråga inte hur jag vet........ Men nu fumkar det på min E32. Bosse J. |
|
TED |
///M///: Som sagt jag SÄLJER dessa Xenon kit... Köp en sats så får du veta!!!!!!! /Mvh S8TED |
|
TED: Jag förstår men det kostade ju inget att fråga.... Jag får leta vidare ;-) BMW CS 3909/530iA+chip(BSR) |
|
TED |
///M///: Nej det gör det inte! Ett tipps: Satserna jag bygger till E34/E36 innehåller bara BMW orginal boxar, lampor mm dock EJ reflektorn! Till andra modeller är det annat märke dock EJ Hella! /Mvh TED |
|
Är det möjligt att bygga om till xenon på en E28:a? Det är ju ganska stora halvljusinsatser. Mvh Andreas |
|
| HAR SETT XENON PÅ BMW M3 E30. ÄR DET NÅGON SOM VET VAR MAN FÅR TAG I DET ???? | |
TED |
Jag har färdiga satser till dessa bilar.... Pris 8000:- monterat å klart. /Mvh S8TED 070-4074444 |
| Men hur är det, måste man inte ha nivåregelering om man har xenon halvljus? | |
|
Du måste ha både automatisk nivåreglering av strålkastarna och strålkastarspolning. Det är EU-direktiv som bestämmer detta, samma i hela EU! Mvh, Steaman |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.