|
|
|
|---|---|
|
Bytte till sommardäck för några veckor sen och upptäckte då ett läkage från vänster stötdämpare fram..bilen är mycket "svampig" när man gungar den...vet att det är dax att byta...efter att jag satte på nya fälgarna så vibrerar ratten mycket och drar åt olika håll..vet att breda däck är spårkänsliga men jag tror att det har att göra med dämparna...med vinterdäcken på så gick den som på räls,men inte med somdäcken(undrar varför)...det knackar lite från vänster sida när jag kör över gupp och på grusvägar..Kan det vara krängningshämmaren,fick veta på bmw att det va lite glapp i vänster krängare..Känner på mej att något e fel med bilen men vet inte vart jag ska börja...dunkar lite från bakvagnen oxå...kan det bara vara att byta bussningarna där...Bilen är i ett utmärkt skick annars så man vill ju vårda det man har!!!Men allt händer nu!! Någon som vet vart jag kan köpa bra delar till ett bra pris..tycket att bmw tar överpriser så det e bara att glömma!! Tack på förhand!!//Loella | |
|
Dåliga dämpare gör att det lättare blir vibrationer. Ha du kollat priset på BMW? -De är ofta billigare än t ex Mekonomen på delar. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.