|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet vilken kamaxel detta är, det enda som jag kan läsa av från den är SB3 på ett ställe, 413 på ett annan och en 4:a. Kanske i alla fall bara kan svara på om det är en standard M20B25 axel? Vet inte hur man ska får reda på vad det är för någon annars? | |
|
Kollade nog lite fel kanske, längst bak på den står även 05601 överst och sedan 72000 och D6 om det säger något mer? Någon som vet original ventillyft på M20B25? |
|
|
Tjena, Fått reda på någon info om kamaxeln? Jag har en som det står SB3 på, sen står det även KRV-30 inristat på kortsidan. Lyfter ca 1 mm högre än org kamaxel |
|
|
///Misano: din kam är en nog en schrick kam med 272 graders duration Har ref. nr 056.01.720-00 hos motornord Duration/spridningsvinkel 272/272/111 Kamlyft 7mm Ventillyft 11mm Ventillyft i ö.d 1.6 |
|
|
krv-30, låter som en köhler kam ? mvh//Nicke |
|
|
Tjena, Japp det är Schrick 272gr kammen, visade sig vara rätt skapliga turbovärden! Den fukade ju bra så, den får gå ett tag till. |
|
| Okej ja de kan ja tänka mig att de ska göra. Kör själv med snäppet vassare schrick kamen (284/272) i min turbo snurra...ska dock ev. byta till Z45 i vinter. | |
| Ok, ja denna var ju bra för att vara en sugkamaxel, 111gr i spridning är ju inte så vanligt, snarare mer kring 106. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.