|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att slänga in ett mätarhus för 2 mätare i a-stolpen... vilka mätare kan man ha/ ha nytta av? | |
| Musiktryck, promillehalt. | |
|
hade inte vart fel. men nu kör jag ingen kareoketaxi.. E36 328ci |
|
| oljetemp och avgastemp! | |
| Varför ha mätare om man inte vet att man saknar information? | |
| Antagligen för att man tycker att det ser häftigt ut. Fast i grunden håller jag med, känns lite bakvänt att fundera på att skaffa mätarhus utan att först veta vad man vill stoppa i det. :) | |
|
Det är klart att jag bara skall ha det för utseendets skull. Vill inte slänga en stor varvräknare mitt på instrumentbrädan..det ser så nördigt ut.... |
|
|
"...på instrumentbrädan..det ser så nördigt ut...." Och det gör inte en massa mätare i stolpen? ;) |
|
parolof |
Kommer bilbesiktningen att jubla över placeringen? ;-) |
|
Dredd. Det är lite skillnad på massa mätare och 2st. Dessutom är jag inte 30 bast som dej. |
|
| ...och där sjönk den tråden. Blubb blubb blubb. | |
|
Nej men jag menar varför hacka istället för att hjälpa till? |
|
|
När jag slängde ut speleverket i z3'an blev det väl tomt i hålet, stoppade dit oljetryck, oljetemp och voltmätare. is'en som jag oxå slängt ut cd'n i fick nöja sig med en täckplatta som jag fällde in en voltmätare i, blev så svart och tomt med bara täckplattan... Att man stoppar dit extra mätare som ej finns i instrumenteringen förstår jag, men jag fattar absolut inte varför man mekar dit en jättevarvräknare som skymmer det mesta av sikten när bilen redan har en varvräknare. Vad skall man med 2st till. Eller börjar jag bli gammal jag med?? 33 i år. Fredrik M |
|
|
deutmeyer328, mitt i prick faktiskt, lite imponerande ;) ;) <---- antyder att jag inte menar fullt allvar, dessutom tycker jag du kan bjuda på den frisparken. Stoppa vad ni vill i era bilar, smaken är som baken... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.