|
|
|
|---|---|
|
Har själv provkört samma bil med den 6 växlade manuella men kom inte riktigt överrens med den. Kändes som en fin låda men jag tycker det känns lite föråldrat att sitta och rycka i en spak konstant när man inte måste. Nån som kört bägge och kan berätta lite hur de upplevde skillnaden? sw | |
|
Underbart vrid och silkeslen gång. Vridet kommer tidigt och man vill inte åka bensinare efteråt. Avkopplad och samtidigt aktiv körstil tillgänglig beroende på vilket humör man är på. Vet inte vart du befinner dig men Borgs har en automatare som demo. Mvh Asken |
|
|
Tack för det Aken. Jag bor i Göteborg och får väl kolla med Bmw här om de kommer ta in nån 320d med automat som demobil. Föredrar automat och fick inte den där riktiga "vill ha" känslan i den manuella som jag tror aut kommer ge mig. Pestandamässigt då? Märktes de där tre hundradelarna som aut tappar till 100 gentemot manuell? sw |
|
|
Den osynliga handen som kommer och slungar iväg runt 2k varv gör att en 330a känns lam i de lägre varvtalen. Jag personligen bryr mig faktiskt inte om 0-100km/h utan vill ha en behaglig gång med aktiva köregenskaper då jag känner för det. "Gubbvarning kanske?":)) 320dA skulle vart mitt val om jag inte köpt x3 2.0d, förresten gillar du översikt i trafiken, provkör den:) Välj sportstolar och sublogic 7 det är val jag propsar för. Asken |
|
|
Asken Gillar också vridet i dieseln. Sportstolar är ju givna antagligen ihop med skinn. Vad är sublogic 7........? Du råkar inte veta om det finns några smygtagna bilder nånstans på kommande e-91........? sw |
|
|
Det fina ljudsystemet med bioklang.... Såg några i förra nr av teknikens värld..... Nätet vet jag inte... En kul länk:) prova där Länk Mvh Asken |
|
|
Asken ha ha ha ...... Ang länken så lovar jag att jag både googla, altavistade osv utan framgång innan jag frågade efter bilder på e-90. Vad kostar Logic 7 då? sw |
|
|
Jag köpte HiFi paketet till min, det är grymt mycket bättre än original ljudet. /JP |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.