|
|
|
|---|---|
|
Hallo alla! Tänker mig en resa till tyskland snart för att inhandla delar, mina frågor lyder som följer. Vet någon nått bra ställe att shoppa på? Finns det en hemsida till någon bmw reservdels firma. förutom ebay.de? Prisskillnader, stora eller? Någon mer som kan tänkas vara intresserad av att köpa direkt från tyskland? MM.MM Mvh// Malm Nära bankar ingen bäver! | |
|
Ingen som vet nått nyttigt eller är intresserad?? Nära bankar ingen bäver! |
|
|
Nähä! Men tack ändå. Mvh// Malm Nära bankar ingen bäver! |
|
|
I England finns många som säljer delar. Jag brukar köpa skivor till min bil från www.gsfcarparts.com som har borrade zimmerman skivor för 38 pund. Mvh Tomas |
|
|
Jag är nyfiken på vad en bra kulledsavdragare kostar i Tyskland... Tyska ordet för kulledsavdragare = spurstangenabzieher // Jögge Länk |
|
|
Har köpt en ABS/ASC modul på BMW i Hamburg skillnaden då var 3-4000:- nu är den c:a 1500-2000:- beroende på att BMW sverige sänkt priset på just den förmodligen med anledning av mängden fel och klagomål av oss som har E39-99:or (och -00:or) Delar är nog generellt billigare i Tyskland. /Fredrik |
|
Jasse123 |
Det är klart billigare i Tyskland. Gå in på BMW Niederlassung i Hamburg (Nedderfeld) så kan du nog spara en hel del beroende på vad du skall köpa! En kompis till mig köpte också en ABS/ASC modul där och sparade runt 3000:- precis som "Hermander" skrev. Själv köpte jag en koppling där till en 530 för ett per år sedan, jag sparade då 1100:- 2600:- där, och 3700:- här! Glöm inte att skriva ned ditt chassinummer så att dom kan söka efter rätt del till rätt bil! Du kommer inte långt med ditt svenska reg.nr. i Tyskland som du förstår! Mvh Jasse |
Jeppe W |
Tomas; vad gick frakten mm på? Slutsumman på det du beställde? |
|
Hallo alla! Jag tackar för intresset och era svar. Ska kolla upp priser på lite saker och delar återkommer när det blir dags att åka över. Mvh Malm Nära bankar ingen bäver! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.