|
|
|
|---|---|
|
Hej, Har sett lite annonser på ett V12 Xintone steg, kostar endast 650kr, någon som vet vad detta är egentligen? /Manray/ | |
|
man får vad man bet. för i detta fall SKRÄP! med stor sannolighet ** Live Fast - Die Young ** |
|
|
Kan tänka mig det... Men å andra sidan säger alla att MDS e skräp o de har steg för flera tusen... /Manray/ |
|
|
Allt beror ju på vad du jämför med.. ett 650:- steg är sämre än ett för 1500 även om det står MDS på det.. MDS säljer billiga saker.. vissa tycker dom e tuffa & bra, Det tycker inte jag! Men jag är också villig att lägga ut 5-10.000:- på ett steg som jag vet är bra! & lev. ett bra ljud! Vad är max du skulle kunna lägga på ett steg & är det ett 2-kanals el. 4k du är ute efter?? ** Live Fast - Die Young ** |
|
|
Tjena! Jag har inte ens tänkt o köpa detta steg =) Ville höra lite kommentarer bara om någon testat. Jag är ute efter ett 4-kanaligt steg, tror jag. Ska ha ett framsystem och en bas, har hört att det räcker gott o väl driva framsystemet med stereon?! Letar lite annonser... /Manray/ |
|
|
Nja, det går att driva framsystem med stereon, men skillnaden är enorm om du driver det med ett extra slutsteg Länk //Mvh Simon |
|
| precis som xtracrispy säger, det är enorm skillnad när volymen åker upp att ha slutsteg till framsystemet. Med ett fyrkanals får du ju 2 kanaler till framsystemet och 2 bryggat till basen. Ev bakhögtalare kan man med fördel koppla på stereons inbyggda effekt, då de lätt kan fadas bort. Bakhögtalare tycker då jag bara är tillför passagerare i baksätet. dock kan det fylla upp ljudet bra med lite svagt "rear-fill" :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.