|
|
|
|---|---|
knackarante |
Hej! Funderar på att köpa en ny bil då min gamla blev stulen. Mina tankar har fokuserats på 320-325 sedan eller coupé 91-93, import eller svensksåld spelar ingen roll. Kan mina tankar bli verklighet, går det att få en vettig Bmw 320-325 eller ska jag rikta in mig på en annan modell? Vore tacksam för inlägg! M.V.H Andreas benknackarante@passagen.se |
|
60 lappar får du en coupe.. Men då måste man pruta lite för att dem brukar begära runt 75-80 lax.. "See you at the Rödljus" |
|
|
Annars kan du få en kanon fin 535i som går helt perfekt för det. Sonen vill Köpa 323 e21 lr e30 & Fadren sälja sin 535i -91 |
|
knackarante |
Någon mer som kan lägga in ett inlägg angående min förfrågan. Tack på förhand! M.V.H Andreas benknackarante@passagen.se |
|
En 530 från 93, 94 om du gillar v8 och inte har något emot att den drar typ 1-1,5 dl mer än en 525/325. Simon |
|
|
Annars kan du ge pengarna till mig så jag kan köpa Nya M3:an jag lovar att du får skjuts då o då.. :) "See you at the Rödljus" |
|
knackarante |
Jo men visst kan jag ge pengarna till dig (m3efl)bara för att få åka med :) vad tror ni om den svarta 325 iM för 69" som blev inlaggd i börsen 020206? |
|
325:an SER ju rätt schysst ut ialla fall. "Det är inte vikten som är för tung, det är du som är för svag" |
|
|
Hej! För att hitta en bil i gott skick i prisklassen 60" så måste du leta noga. Skulle hellre inhandla en sen 535 än en 530 eller 540 i den prisklassen. Eller varför inte en fin 525:a. En välvårdad pärla av treserie E36 i den prisklassen med 2,5 liters sexa är mycket sällsynt. Stå över 2 litersmotorn om du vill ha lite pulver i bilen men samtidigt samma bensinförbrukning. Lycka till // Martin |
|
|
Köp min 735:a :) En riktig glidare :) /Jimmy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.