|
|
|
|---|---|
|
Tänkte bara meddela er alla att jag är tillbaka i BMW-familjen igen efter ett halvårs avbrott för fyrhjulsdrivna tanklösheter. Nya skönheten är en tvådörrars nioåring med sexa i fören och bostongrön utsida. Var tvungen att skriva av mig lite. :) | |
| Trevligt att höra Haglund. | |
|
Låter fint! Men vad kan den nioåriga skönheten med sexa va för modell då?? |
|
|
Jag gissar på en 328 Coupé 96:a! |
|
|
Jag gissar på en 323i ------ Länk Länk |
|
|
Jag gissar på en 323ti Röd dessutom. Blev det så till slut Claes? /Anton |
|
|
Han har skrivit bostongrön:) ------ Länk Länk |
|
|
M3 GT? M/Alpina-träff i Stockholm 1 maj Länk |
|
|
Kan vara denna Länk eller denna Länk men den är 10 år. ___ //Ulf |
|
|
Grattis och välkommen tillbaka, jag gissar också på 323. M-femman: M3GT finns visserligen bara i grönt men färgen heter British Racing Green. mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 Renault gör sig bäst på flaska med svart etikett :-) |
|
|
Tvådörrars nioåring kan inte gärna vara annat än en E36 Coupe eller Compact. Grattis Haglund, och välkommen tillbaka i 'familjen'! /// Gunnar E. |
|
|
Det blev en bostongrön 323i Coupé -96:a med komplett M-optik fabriksmonterat, svart delläder med sportinredning, klima, farthållare och lite annat gott. Till det M kontur-fälgar. Det är lite småpill att göra för att få den i absolut entusiastskick, men delar är redan beställda för det. :) Tackar för välkomnandet igen! |
|
| Just det. Svensksåld med två ägare också. Bara det måste vara lite speciellt. :) | |
|
Såhär ser den ut. :) Länk |
|
|
Haglund: Ser väldigt fin ut, Just E36 323 var jag inne på innan jag kom på att E30 318is var det ända rätta för mig som det ser ut just nu=) Hur som helst bara att gratulera till en kalasfin vagn! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Ja blir alldeles nostalgisk o tänker tillbaka på min e36 323 Ci i samma kulör: Länk Välkommen tillbaka Haglund. Men har inte denna bilen allt som du inte ville ha innan? Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Tackar! Wendtan: Jo, denna bilen har nog allt jag inte ville ha innan. Skillnaden är att fyrcylindrig högvarvig <1000 kg-bil finns till hands som busbil när andan faller på och detta är en bruksbil. Denna bilen har nog nästan allt jag vill ha i en bruksbil. :) |
|
|
hehe ser bra ut de dära haglund! grattis till pärlan och välkommen tillbaka i "bimmerfamiljen" B-M-W |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.