|
|
|
|---|---|
|
Efter lite påskförsening som inte Razvan kunde rå för så dök den äntligen upp i brevlådan, avin från Stylabilen.se! Jag for iväg till posten (den lokala ICA-butiken alltså...) och löste ut paketet. Självklart kunde jag inte låta bli att börja peta med det senare på kvällen. " Jag kan ju prova att montera på ena sidan ikväll, bara för att se hur svårt det är att lossa allt". Min flickvän och min hund såg måttligt imponerade ut att bli lämnade i soffan på en fredagkväll. Monteringsanvisningen var säkert väldigt bra, om skoltyskan hade varit bättre, men det gick att lista ut hur allt satt ihop med hjälp av bilderna och genom att studera bilen. Tyvärr var kombinationen 6 år gammal plast och en ivrig förstördet-självare lite ödesdigert för en del plastdetaljer, men på den andra sidan gick inget sönder.... Inget utom mina Realcar-blinkers förståss. Kvaliteten på själva angel eysen känns bra, dock känns det som att de kanske kommer pajja ljusbilden en del iom att de petar in över reflektorerna, men det visar sig. Bilder kommer sedan under min länk, men jag kan säga såhär: SATAN så jävla coolt det blev!! Lyser stark, med ungefär samma färg som mina xenonljus, och riktigt skarp kontrast på ringarna. Känns jävligt bra just nu :) Min bil: Länk | |
|
Blev kanonsnyggt! Det gör verkligen skillnad att få bort det orangea på bilen.. :) BMW4EVER! --- Min E39:a: Länk |
|
|
Jag har inte lagt upp bilderna på det än :) Har inte hunnit fota. Min bil: Länk |
|
|
Nu finns det bilder om nån vill se, klicka på länken, 3e sidan. Min bil: Länk |
|
| läckert ! | |
|
Grattis till en lyckad "förvandling"! Den passar mycket bra till silvermetallic. Äger själv en "ljusguld metallic" (fritt översatt från tyskan) 328 Ci-00. Har provat klarglas på både fram och bakblinkers, men blev tyvärr besviken.Klarglasen gör sig inte alls bra till denna metallicfärg. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.