|
|
|
|---|---|
|
Jag tänkte byta ut kasettdelen som sitter under luckan till en Mp3 stereo. Finns det någon kabel som passar direkt i orginalkontakten på bilen till MP3 stereon? Så att man slipper skarva med "sockerbitar" Sen undrar jag vad den lilla kontakten är som liknar en antennutttag i miniformat. den sitter på orginalkasettdelen. | |
| Ingen som vet? | |
| Jag har samma problem med den lilla antennkontakten. I instruktionsboken heter den Antennendiversity. Verkar inte vara någon här som vet här för jag har också skapat en tråd och frågat men inte fått svar. | |
|
Ja det passar genom att köpa en ISO-kontakt, kostar dryga hundringen hos en bilstereofirma. Bara att kopplal in hur lätt som helst. Den lilla antennen vet jag inte heller vad det är. Kopplade dock in en icke orginal cd-spelare till min i helgen på prov och lät den lilla ligga, funkade bra. Tänk på att rattfunktionerna förmodligen inte kommer att funka när man sätter in en annan enhet. Läst här att det finns nån modell som har uttag för rattkabeln men vet inte vilken... Då min BMW Business bandare är sönder funderar jag på att köpa en ny. Antingen en icke orginal eller en beg. business. |
|
|
Kom att tänka på att de flesta cd och mp3 spelare antagligen kommer att sticka ut ur monteringshålet då orginal är platt...Kan vara kul att kunna stänga luckan ovanför. Men borde finnas nån modell på marknaden som passar. Nån som vet? |
|
|
Tar man bort fronten så kanske luckan går att stänga? Kan inte den lilla antennen vara till "rattknapparna"? |
|
|
Den nya stereon man sätter i kommer att sjunka in också! Det är som en försänkt kant som stereon sjuts in till. Kanske inte blir helt platt som orginal men stänga luckan är inget problem. Det beror väl på hur tjock fronten är på stereon... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.