|
|
|
|---|---|
|
Länk Har varit i kontakt med ägaren, verkar vara en seriös bil. Dock lite småpyssel med inget värre... Innan jag kör och tittar (ev) tänkte jag bara kolla om någon här känner till ngt mer om bilen?! Som sagt inplockad -99 med samma ägare som då, servicebok från då den kom till Sverige men ingen innan. Dock en del kvitton. På det stora hela verkar den vara ok, och ett hyggligt pris... Sjöberg | |
|
Intressant, visste inte att det fanns en 3 mil ifrån där jag bor! Men jag vet inget om bilen tyvärr! Har inte sett den förr! |
|
|
Han verkar rätt bra, har skickat mig en massa bilder. Tycker den ser rätt fin ut. Hade varit bussigt om du hade lust att kika på bilderna och ge din åsikt?! Kan maila dom om intresse finns... Sjöberg |
|
|
Ingen servicebok när den kom till Sverige 99..... Hm ! |
|
|
Stämmer in A.G 's Hm !. Angående serviceboken, men kolla bilen grundligt. Läs det som står på denna sida Länk det finns mycket matnyttigt där. Finns bland annat ett frågeformulär som du bör använda. Mvh Ola Thomasson Alea iacta est, the dice is rolled |
|
|
Visst, du kan maila bilderna... Använd dock inte den adressen som står under min info då den är begränsad angående bifogade filer... Skicka istället till: tobias.sterner|telia.com där |=@ |
|
|
Köp.. Bara att renovera upp allt iaf.. Brukar man ju göra .. bara så man vet att det är fräscht! *ler* |
|
|
Ola Thomasson : Vet du om det finns någon liknande sida (som den du länkade till) , som täcker vanliga B-10 3,5 ?? Billy B-10 Länk |
|
|
Ang denna BiTurbo , så köp !!! Det är ju bara att göra som B10Alpina skrev..... Man blir ju klart sugen iaf.... Billy B-10 Länk |
|
|
Jo, visst e jag klart sugen. Ska åtminstonde köra och titta på den så snart jag hinner. Genom vissa här inne som e väl insatta i dom här bilarna har jag kommit fram till att ett Jas e nog billigare att reparera än en biturbo, så jag tänker inte ta några som helst chansningar med mitt blivande objekt... Sjöberg |
|
|
Sjöberg: En M30 med 360hk gör nog vem som helst lite orolig, om du inte har stor plånbok så bör du kolla upp bilen ordentligt. M/Alpina-träff i Stockholm 1 maj Länk |
|
|
M-Femman: har du köpt en bubbla eller en Porsche 911??? =) Mvh Tobias |
|
|
Billig är den ju! Varför bor man inte i Sverige?! Min M5 i svenska E39 M5 registret Länk |
|
|
bayerischemotor: Ni har andra fördelar som väger upp dom dyrare inköpen av bilar sjoberg: Har du varit i kontakt med STEPHAN som håller på att renovera en Biturbo för tips och råd? Han har bra koll på Biturbosar(heter det så?) |
|
|
starre: Snälla berätta dom för mig?:) Min M5 i svenska E39 M5 registret Länk |
|
|
Nix men jag har fått en massa bra råd av Ando och Ola på mail, där stod en del matnyttigt. Ska plugga på inför provkörningen. Sen är där ju den som "leffee" tipsade om i Tyskland, är också mycket intressant, visst den blir dyr men verkade otroligt seriös. Sjöberg |
|
|
Jag hade nog köpt den. Den har ju varit i sverige sen -99. Eftersom han är ensam ägare så vet nog han historiken sedan dess. Men hoppas att den som köper den byter till orginalspeglar iaf :) |
|
|
Jag hade nog köpt den. Den har ju varit i sverige sen -99. Eftersom han är ensam ägare så vet nog han historiken sedan dess. Men hoppas att den som köper den byter till orginalspeglar iaf :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.