|
|
|
|---|---|
|
Jag har ett litet problem med elgardinen bak på min e38. Jag har fått den till att funka en gång utan att jag gjorde nåt vi den. När jag trycker på knappen för att hissa upp den så knäpper det till i ett relä men inget händer. Jag tror nog att motorn är hel eftersom den funkat en gång innan som sagt. Vet nån om detta är ett fel som kanske är vanligt och vad kan man göra åt det? MVH:Martin Der schönste Wagen von allem | |
|
Hej, Kolla länkarna nedan. Vanligaste felet verkar vara slitet eller tandlöst kugghjul. Länk Länk Länk |
|
Ras.mus |
Elle så är motorn slut helt enkelt. När min dog hade jag samma symptom. Köpte bilen, då funkade den. Tog en vecka, funkade den inte, sen funkade den ett par gånger sen var den död. Bara o byta motorn skulle jag tro. Ganska enkelt att byta faktiskt men en del jobb. |
|
min är också död, vart sitter motorn och vart sitter relät? hs99maby |
|
|
Min funkar kanske var 15e gång jag trycker på knappen, brukar testa lite då och då. Märkligt. |
|
HZRobban |
Varför inte plocka väck och sätta på en toning istället av rutan? Gjorde jag med mina gardiner :) |
320-325 |
min är likadan.. fattar inte hur den funkar.. ÄGER LAGLIG TURBO BMW |
HZRobban |
Pröva tryck på knappen och låt den hacka, snabbt som fan bak och hjälp benen in lite så fälls den ner.. upp fungerar gissar jag... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.