|
|
|
|---|---|
|
Jag har fått för mig att jag kanske skulle byta ut min M5 mot en 318is. Den skulle jag kunna använda till vardags och inte behöva vara lika rädd att mista körkortet i. Finns det någon som kan ge mig en provtur i en sån? Om nån kan tänka sig att kastbyta med mig och inte har en Calypsoröd eller vit 318is så kanske det blir mer än en provtur. | |
|
Du vill inte byta mot min lagungröna 325:a då? :) Är inte såååå mycket snabbare än en 318is :)) |
|
| Hoppas du driver med oss.... | |
| Jag kan nog eventuellt tänka mig en fräsch 325 i byte. Eftersom jag aldrig kört en 318is E36 så är jag rädd att den kan vara för slö. | |
|
Jag skulle satsa på en 325:a i såna fall, även om en 318iS skulle råka vara pigg så saknas "känslan", visserligen kanske det är den som inbjuder till vårdslös körning...? Ska du ha en billig och bra vardagsbil så satsa på en 316i Compact (kanske inte så snygg kaross, men himla ekonomisk på alla vis och praktisk). Eller köp en Lada Samara så får du behålla kortet kanske... |
|
|
Det jag behöver är en bil som är praktisk, men den får gärna vara pigg också. Jag känner dock att jag sällan behöver åka i hastigheter över 230km/h. Lite kul körning på BMW CS förarträning vill jag ha även i fortsättningen så en Samara vill jag nog slippa. Jag tror inte Lada-klubben är så aktiv... |
|
|
vad är det för fel på calysorödmet det är ju en snygg färg. bmw 24v |
|
|
Du kan få byta jämnt med min! Rakt av bara! Den går sällan över 230... :-) /Pewe |
|
|
BMW525, Jag tycker att Calypsorött är det absolut vidrigaste som målats på en BMW. Hellre har jag en Incaröd bil av senaste årgång. Pewe, 518i är inte riktigt i min smak... |
|
|
Mäkinen.. Fråga Tomten nästa år han kommer så kanske om du e riktigt snäll får provköra en 318is.. "See you at the Rödljus" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.