|
|
|
|---|---|
|
Kamera med F1-vrål Formel 1 eller BMW-fantast? Då kanske du uppskattar HP:s nya digitalkamera i BMW Williams-design som startar med V10-ljud. Starta den och du hör en F1-motor. Photosmart R607 BMW Williams F1Team Special Edition är kanske valet för den sanne F1‑entusiasten. Den är designad med ett BMW Williams F1-motiv på fronten, har en upplösning på 4,1 megapixlar och en dynamisk videoklippsfunktion. Det gör den till ett bra sällskap när du vill fånga varje sekvens i ett race, oavsett om det är på Nürburgring, Silverstone, Monaco eller Gelleråsen. Några av kamerans extra detaljer är den BMW Williams F1-bild som visas på skärmen när kameran sätts på och ljudet från en mullrande BMW P84-motor som signalerar att kameran är redo att användas. HP Photosmart R607 har en Pentax 3x optisk lins och 8x digital zoom, flerzons fokussystem och 32 mb internt minne. Dessutom har den funktioner som hjälper fotografen med ljussättning, fokusering och vitbalansering. HP Photosmart R607 BMW Williams F1 Team Special Edition kommer att tillverkas i 15 000 exemplar och finns att köpa hos bland annat Dustin och NK Home Office. Priset är omkring 2795 kronor inklusive moms. Läs mer: Länk | |
|
Kul när man ska ta kort o försöka vara lite diskret samtidigt, syrran ska konfirmeras inom kort undrar om man tar med den till kyrkan.. behind a great man there is a great BMW |
|
|
Sammasak hade min Acer Ferrari bärbara dator innan jag ändrade, ett jävla vrål ifall man hade sett nån bmw film på datorn kvällen innan! Wrrooooom! Min M5 i svenska E39 M5 registret Länk |
|
|
Kan se det framför mig; Pastorn börjar tala om gud och allt annat och i bakgrunden hörs det ett WROOOOOOM sen ett klick. behind a great man there is a great BMW |
|
|
Det går givetvis att stänga av ljudet :p Synd att HP's kameror inte är de bästa på marknaden :-/ Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Alla HP´s kameror kan väl inte vara så dåliga? måste väl handla mest om dom lite billigare... Men om de nu är så är de väldigt konstigt eftersom dom gör riktigt bra andra saker.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.