|
|
|
|---|---|
|
något som vet vart man kan få tag på bilstein dämpare och fjädrar till en M535i -85:a, kan inte hitta något! jag ska bara ha till bak. eller om ni har några andra tips på bättre grejer till shyssta priser. | |
|
Din lokala BMW återförsäljare.. Mvh Janne. |
|
|
jaha, nu känner man sig dum ue hehe... tack ändå haha |
|
|
det ska vara sänkning på det oxå, har dem sånt oxå? |
|
|
De har originaldelarna till din M535:a,dvs fjädrar + originalbilsteindämparna. Motor Nord t.ex har Bilstein kompletta väghållningssatser om du vill få ner vagnen ytterligare,dvs Bilstein dämpare med kortare slaglängd anpassade till sänkningsfjädrar.. Mvh Janne. |
|
|
okej får ta och ringa dem idag, vart så jävla less här om dan, bytte bromsarna runt om, och vart skit nöjd när jag fått på mina 7 serie bromsar fram och brembo bak, allt e nytt... skulle glida iväg och märkte att dämparna bak var helt slut! plus att jag har bytt motor för inte så länge sen heller hehe.. man blir lite trött ibland.. :P |
|
|
Ska du vara riktigt säker och få bra grejor så tror jag Forza(Bilstein.se) kan ha en del riktiga prylar(sänkningssatser bl.a.) till din bil. Motor Nord har jag iofs inte varit i kontakt med på "bra länge" så det kan tänkas att deras sortiment ändrats nu...Men år 2000 fanns både sänkningssatser och dämpare till din vagn.. Mvh Janne. |
|
|
okej, du ska ha tack för hjälpen... får ta och ringa på måndag och fixa det! ha det bra! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.