|
|
|
|---|---|
Phille |
massor med extra saker i.. :) men först info.. Svart mettlic 24000mil väl vårdad.. *stylad* M3 front/bak spoiler Nerlackad nya sido kjolar sänkt HR dämpare och Koni fjädrar Sportavgas system från G-power Optiflow med K/N filer från BSR 17" Borbet med Eagle F1 däck 18" AEZ Ares fälgar ej däck oanvända vinter däck+fälg ingår självklart. *Ljud system* Clarion huvud enhet med blackbox DLS Ultimte Pro framsystem 2 Kicker Solobaric 12" monterat i skuffen DLS D1000 monoblock till basen DLS reference 100 till framsystemet Nytt bil batteri ultima 2x 1 farad kondingar Mstation 10gigbyte Mp3 spelare. kolla *net on net* bilen är i fint skick *jag är en puts dåre* alla papper finns.. kan få tag på bilder inom kort.. vad kan man ta för en sådan bil med all den utrustningen.. /mvh philip vad e du villig och ge för en sådan bil.. är du intresserad mejla mig.. :) Nobody is Perfect Im nobody... :) |
|
Max en 60 lappar det e för att den e rikligt utrustad men ett minus för milen... "See you at the Rödljus" |
|
knackarante |
Du kan få 50 lappar av mig och samtidigt spara lite av din extra utr hör av dig om du är intresserad M.V.H Ante benknackarante@passagen.se |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.