|
|
|
|---|---|
|
Vad sjutton jag ta för min 540i -97. 15300 kontr.mil. 6-växlad. Det mesta i utrustningsväg, allt funkar, inget som behöver göras. 100.000 ?, 115.000 ?, 130.000 ? Visst kollar jag övriga annonser, men svårt att veta hur mycket bilarna går för. Har nån något tips eller förslag. Är nämnligen på jakt efter en kombi + nyare. D.A. | |
|
Svensksåld? Fullservad? Skinn? Utrustning? /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Av de tre prisalternativen vill jag nog råda dig att lägga dig på det första, dvs om du vill ha någolunda tryck på mailkompisar, testpiloter och försäljning. SF |
|
|
Navi, Xenon, Elstolar, Taklucka, Dubbla rutor?, När import?, Från BMWhandlare?, Vem importerade?, Färg? Alla dom faktorerna påverkar priset, sedan påverkar hur du marknadsför 540:in, och hur fort bilbytet ska ta. 100tkr är billigt för en 540i E39 med lite mil, det är inte många sådana på www.bmw.de , så är bilen okrockad, rökfri och fullständigt historik, skick som säg bör, går det att få mer för den. Mvh Stephan |
|
|
Ja bilen är import. Köpt på NP bil i Jönköping. Bilen är svart, har skinn, är fullservad, ingen TV+navi. inga xenon, inga elstolar. Historik finns, rökfri såklart. Dock 6-vxl manuell låda. 18"M-fälgar + 16 med v-däck Då kanske 109.500 kan vara ett ok pris ?? D.A. |
|
|
Testa på 109,5KSEK och se hur responsen blir. Misstänker att det måste ned ännu lägre då marknaden för e39 är övermättad. Den senaste tidens rusningar i bensinpriset(iofs bara en krona per liter, men det är psykologiskt!) gör inte att 540 står högre i kurs heller. Lycka till med försäljningen! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.