AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
964

Äntligen bredband!

sj
813
sjoberg
Kia Stonic 1.0 T-GDi -20
BMW 340i Touring -18
Har egentligen inget alls att göra med bilar förutom att
Autopower kostade mig ca 500 spänn i månaden innan i uppkopplingsavgifter...
Men idag fick jag äntligen bredband, så e det att bo på vischan...
Jag måste varit den sista i Sverige med "snigelsurf"?!

Sjöberg
ts
2.039
tsaros
E60 M5 -07 Lci
Grattis:)

// Mvh Andreas

Min 528i Touring
Länk
Visa användare
36
ofors
518i -86 E28
523i -97 E39
ja de måste du varit för ja fick mitt bredband i går = ) o ja bor ute i trollskogen.
sj
813
sjoberg
Kia Stonic 1.0 T-GDi -20
BMW 340i Touring -18
Full fart och ladda hem grejor nu...

Sjöberg
Visa användare
36
ofors
518i -86 E28
523i -97 E39
Ja äntligen kan man ta del av alla dessa filmklipp folk delar med sig av.
Visa användare
482
Dmi
850i/6 -91
523iM -00
X3 3.0d -05
2800csa -70
Det finns faktiskt folk här i ytterområdena av stockholm som fortfarande inte kan få bredband så sist var ni inte.

Fö. skulle man väl gå i personlig konkurs om man tvingades sitta på modem och surfa AP :-|

/Fredrik
sj
813
sjoberg
Kia Stonic 1.0 T-GDi -20
BMW 340i Touring -18
Jo jag vet... Nu blir det iallafall lite billligare!!
Stackars 08:or... ;)

Sjöberg
Visa användare
175
Nibban
Åpel kadett -79
fick mitt bredband i måndags, så skönt, datorn står uppkopplad nästan hela tiden, blir ett par besök här med kan ja g säga =)
Visa användare
36
ofors
518i -86 E28
523i -97 E39
För min del oxå har autopower.se som startsida. =)
Njuren
helt otroligt, vi bor i ett av världens rikaste länder men ändå får folk vänta på bredband i 8 år bara för de bor i skogen

BMW - i nöd och lust?
K1mzo:

Det beror på hur man räknar men att säga att Sverige skulle höra till de rikaste länderna är enligt mig fel. Om du söker på "G7" så finner du att följande länder hör till de rikaste:

USA, Kanada, Frankrike, Tyskland, Storbritannien, Italien, Japan.
Pe
627
Pelle
Z3M roadster
328 Coupe
Italien ett av de 7 rikaste länderna?! Syns då inte när man är där, ser ut som det varit krig för 2 veckor sedan. Husen är förfallna osv... men det klart, det är väl därför dom är rika, dom spenderar inga pengar på att bygga upp samhället.
Njuren
HAHAHAHA pelleS inlägg. När ja menar rik så menar ja inte rik,ja menar "RIK" =)

BMW - i nöd och lust?
Njuren
förresten är bör väl sverige kunna dra fiber även om ngn i en iglo i norr skulle ha det,bara alla kommer åt info snabbt.Slänger vi skattepengar på en kungafamilj som klipper band och tar spadtag kan vi väl hellre lägga pengarna på information åt folket.
kunskap är makt! (m5 med) =)

BMW - i nöd och lust?
Njuren var finns det igloos i norr? :)
sj
813
sjoberg
Kia Stonic 1.0 T-GDi -20
BMW 340i Touring -18
bayern münchen: Vad är en V8 från väst?!

Sjöberg
St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Pelle Ja med G7 menas ju inte riktigt att folket har det bättre i de respektive länderna. G7 är ju bara storleken på självaste landets ekonomi. Som exempel är ju Kina nu större än Tysklands ekonomi. Men det innebär ju inte att Tom Peng Pung åker Porsche och går på lyxkrogar. Eller att folk i Kina bor i slott.

Eller har jag missuppfattat nåt

sjoberg
Jag vågar inte säga att jag svikit märket för ett tag.
Jag kör numera en bensinsnål V8 från USA.
But I WILL BE BACK.
bj
129
bjornh
525 tdsA -92
Ett favorutämne! länder i g7 behöver inte nödvändigtvis vara rika, citat från NE : "sedan mitten av 1970-talet en sammanslutning för regelbundet återkommande samråd mellan världens ledande industriländer".

Ett vanligt mått på hur rikt ett land är är BNP per capita, där ligger Italien på 24:e och Sverige på 25:e plats i världen. Detta enligt worldfactsandfigures.com

Alltså: Sverige är inte ett av världens rikaste länder, att det kan verka så är enligt mig mest på grund av gamla meriter. Vi är nere på 25e plats och kämpar med Italien.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.