|
|
|
|---|---|
|
Tjena , har en stålblåmet e46med gula blinkers som jag vill byta ut, kanbara inte riktigt bestämma mig för vilken sort fram, blir nog facelift lyserna bak och klarglas på sidorna men fram? gillar inte riktigt klarglas modellerna, så jag funderar på vanliga vita eller rökfärgade i samma ton som framlyserna, någon som har någon bild kanske eller tips på var jag kan handla eller andra tips. Lelle | |
|
Klarglas är i mitt tycke det enda som passar ett e46-nylle, iom att det är klarglas i framljusen. Kika på www.realcar.se och www.hova.com , där finns det lite olik varianter. Uppdaterat Min bil: Länk |
|
| Hova hade ju en snygga klarglas framblinkers faktiskt, det är ju det där med projektor jag stör mig lite på men här fanns ju klargglas utan det med, nu är bara frågan om det är snyggast med klar/krom eller klar/svart hmm... fin bil du har förresten.. | |
| Länk | |
|
Tycker nog den mörkare varianten är snyggast, eller? "Jag byter aldrig bil, bara Bmw ibland." |
|
|
Nu kan du se hur både kromade och mörka klarglasblinkers ser ut, bytte i helgen. Kika på min länk. De mörka är på sista sidan. Min bil: Länk |
|
| Hej tack för bilderna, tycker helt klart den mörkare varianten, passar bättre till framlysrena, min pärla: Länk mvh lelle | |
|
Passa på att byta till titaninlägg i strålkastarhusen också - så mycket snyggare och kostar bara ca. 800kr paret på BMW. hkr |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.