|
|
|
|---|---|
| ja skriv vad ni tycker om dessa!! | |
| såå tycker dom e skit..; ) | |
| Jag har bara kört på mina en vecka så det är lite svårt att bedömma, men snygga att titta på iallafall : ) Jag körde på FK04GRB innan och dom var jag nöjd med förutom att dom planade lätt. | |
|
Gå till Länk ochj skriv falken AND "fk*" så hittar du en del. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Jag har haft falken ett tag och det är riktiga "suddgummi", bra grepp men slits fort. Kom ca 700mil på bakdäcken förra sommaren men det var 19" med 30 profil så dessa slits nog fortare än ett däck med högre profil. Finns bättre däck om man säger så... | |
|
Kränger av mina Falken i veckan. Håller med om att de var lite av skolans gamla gröna sudd... Håkan |
|
| Jag är inne på 4:e säsongen med mina FK04GRB fram, 215/45-17", bakdäcken körde jag på 3 säsonger (mellan 2000-2300 mil). Däremot så vet jag att "regnmönstrade" falkendäck slits snabbt. | |
| ja, dom "regnmönstade" är just fk-451.. har också haft dom fk04grb och var nöjd men får ej tag på dem längre. | |
| Jag köpte mina fk04grb på molway, men dom fanns inte i 225/45-17" där så det fick bli fk-451 | |
|
Jag kör på fk-451 bak och de håller minst en säsong till. Har kört cirka 900 mil på dom hitills. Har bra grepp på torr väg. Kan inte klaga på bromsförmågan heller. ///Foppa |
|
|
jag kommer att beställa Falken från däckonline och det blir fk-451 att dom slits fort må vara men det är ju bättre än att det är plastdäck som blir puckar i vått!! Jag kör ca 500mil per säsong så dom bör ju hålla 2år.. |
|
|
he he pekka power du köpte ju Hankook ventus 102 till 750n dom tyckte väl du att det var kanondäck =) har du köpt nå däck till 850n ännu?? |
|
| sååå M3g-power nääää däckgubben lura på mej dom, Det är ju fan 6 år sen snart. Funderar på Bridgestone RA 50 ,dom ska va bra. | |
|
Det är för dyrt med bstone när man ändå ska spinna upp dom!! =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.