|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
Njuren |
VOLKSWAGEN GOLF GTI 2005 Rolig som sattan!! Kostar dessutom bara en kvarts miljon =) BMW - i nöd och lust? |
|
tja Njuren! Jo jag har testat den också. Personligen tycker jag att den gick under "mesig" för min del. Händer inget över 6.000! Alldeles för tät låda. När ska turbon verkligen få jobba? När en växel precis är ilagd så måste man växla igen 4 sekunder senare. Bort med en växel tack. dessutom tamt ljud. Nej... Går bort, mot förmodan Kanske. Men tack ändå! $Flipp€ king red head! |
|
|
Eller kanske nåt liknande min bil! notera att den inte är till salu!(mitt första svar blev borttaget,och jag fick ett mail om att annonsering kunde debiteras med 500 :- i timmen från första timmen det låg ute) |
|
|
Varför har ingen föreslagit M3 e36? Tycker den verkar passa kraven eller har jag missat nåt? |
|
| En bil som Ted harnells M3-turbo skulle passa dej fint! Det är det mest hysteriska motorljud jag hört i en bmw!! Men den lär väl inte vara till salu. | |
| Varför inte en E28 med 3.6 eller 3.8-snurra från M5? Väldigt mycket bus för pengarna! Dock lika "fel" ur besiktningssynpunkt som överladdat... | |
|
Kan du inte ens välja bil själv ska du nog inte ha någon alls! |
|
| En vaz 1500s med slitna däck,en av dom grymmaste körupplevelser man kan ha en sådan tycker jag du skall köpa om du tycker alla BMW modeller är för mesiga. | |
kilroy |
Håller med Gurra_G...Varför har ingen föreslagit att den här tråden läggs ner...?Mvh kilroy"Det bästa sättet att hantera en frestelse är att falla för den" Oscar Wilde |
|
Veåtta... då har du inte hört hammarströms:-) Länk BMDoubleVMthree Din dröm - min vardag |
|
| Bilfreak....Nej inte live, men jag har en filmsnutt med hammarströms m3 på strippen! Den går rätt bra!!:-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.