|
|
|
|---|---|
|
Hej ! Är det någon som har, eller vet var man kan få tag i en takvinge till min 528 touring E39 ??? | |
Grusse |
Är det ingen som vet var man får tag på en takvinge till E39 touringen, har ju sett några touringar med vinge på bakluckan så det måste ju finnas att få tag på? |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Länk ///MVH Hasso Länk |
| Jag har denna vinge på min touring. Ingår i sportpaketet men kan även köpas separat på bmw. | |
|
Goldcom: tror inte att den vingen ingår i sportpaketet. Jag har ingen på min och tycker att jag har sett fler E39T M-sport utan denna spoiler. Artikelnumret som Hasso anger i den andra tråden är till spoilern som ingår i det vanliga aerodynamikpaketet Länk ___ //Ulf |
|
| Programmer: Okej....Hade bara fått för mig att det ingick i sportpaketet. Fel av mig..... | |
Grusse |
Vingen ingår i Aerodynamik paketet. |
Grusse |
Hur blir det med shoppingluckan vid montering aerodynamik vingen, kommer den inte att gå att öppna? Länk |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Självklart ! ///MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.