|
|
|
|---|---|
|
Har för några veckor sedan ställt på min 850 efter vinterns vila. Inga problem, förrän igår. Körde fram och tillbaks till Västerås, cirka 20 mil, och innan jag åkte hem till garaget stannade jag till för att köpa mat. När jag sedan skulle köra den sista ynka lilla biten hem, så startade bilen, men den gick orent, och vid minsta gaspådrag dog den. Den fick stå kvar under natten, och i morse startade den hur snällt som helst. Körde i alla fall till verkstad, där de inte hade en susning. När jag skulle åka därifrån upprepades felet från igår. Där har bilen stått hela dagen, och fått "vila" sig. Nu när de försökta starta hände ingenting, varför man misstänkte bränslepumparna. Dessa monterades ur och testades. Båda fungerade. Efter återmontering gick det att starta "hela bilen", och den gick precis som den skall. Något lurt måste det ju ändå vara. Hoppas nu att det är någon som har en ledtråd på detta mysterium? Jerker | |
|
Prova att lossa minuskabeln till batteriet i en timma och synka sedan spjällmotoerna: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.