|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som haft inne bilen på rekond på dessa ställen? Vad fick ni gjort och vad blir betyget? www.sthlmbilvard.aos.se Länk | |
|
Team1 har jag inga erfarenheter av. Däremot har jag haft mina tre senaste bilar inne hos Jörgen på Sthlms Bilvård. De första 2 bilarna var splitt nya och fick DITEC-behandlingen utförd med kanonresultat. Den tredje bilen, min nuvarande svarta, hade gått som demobil ett par månader på vintern och var inte helt ömt vårdad så den fick en ordentlig polering innan DITEC-behandling. Och även här var resultatet verkligen toppen. Kunde inte hitta en enda repa eller annan skavank, förutom stenskotten då, men på dessa hjälper ju inte mycket. Summa sumarum, Sthlms Bilvård är ett ställe som jag kan rekommendera. Har fått intrycket att alla som jobbar där är dels väldigt serviceminded dels fruktansvärt nogranna. Sköter kundernas bilar som om det skulle vara deras egna. Fö finns det ett reportage därifrån här på sidan. Läsvärt!! Fransosen |
|
|
Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| hämtade ut min bil för ett par veckor sen, kan varmt rekommendera Sthlm bilvård. mycket proffsiga! | |
|
bmw_patricia, vad gjorde dom för slags behandling, Ditec eller? Och vad kostade det? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.