|
|
|
|---|---|
|
Har några frågor gällande bur i E34: - Visst är det möjligt att besikta en E34 med bur? - Finns det färdiga satser till E34? - och slutligen är det nån som har en bild på en bur i E34? Många frågor, mycket tacksam för svar! MVH MARKUS | |
|
Det ska gå att besikta,men du måste göra en regbesiktning. Och regga om bilen för en PASSAGERARE. Finns nog bilder på www.vsmotor.no Han har då bur i sin bil "Luft ska man ha i däcken inte i hjulhuset"/Ryssen |
|
| Tack för svaret o länken, nån mer som har funderingar kring ämnet? | |
|
Ring GUSS i nacka han tillverkar burar, kan leta efter nr om du vill. Mvh Danne -Never feel sorry for yourself.- |
|
| inga problem att regbes bilen med bur, jag gjorde det förra veckan , iof en e30 ! | |
|
niklas g Har du bilder på ditt burbygge...Har precis byggt klart min bur och tänkte kolla hur du löste det så jag inte får problem i besiktning samt att det är kul att se hur andra har löst det... Du kan skicka bilder till marcus@m-tec.se MVH Marcus Marcus Kylén marcus@m-tec.se www.m-tec.se |
|
| kan man regbesikta bilen för 1 passagerare först... å sen sätta i buren ?... eller ä skällva reg besiktningen för att buren ska kollas?.... | |
| Du måste reg-besikta för en passagerare och för buren men smartast är ju att göra det samtidigt! | |
|
nu vill jag flika in lite i ämnet :) jag skall upp till jönköping på tisdag, enkel resa på 24 mil, för att reg. besikta min 02 touring som är klar efter ett års slit... jag har byggt banbil av den så jag tänkte ha bur först, men inte i år då pengarna inte riktigt räckte (ovanligt eller hur?) så jag ringde bilprovningen och frågade om jag kunde åka in med rensad inredning och regga om för 1 passagerare och sen sätta i en bur..NEJ! blev svaret tvärt! då frågade jag varför och fick då detta svar: bilen är byggd för persontransport och tar man t.ex. ut baksätet så kan man inte bara åka in utan baksäte och regga om till 1 passagerare! DÄREMOT sa killen att om jag satte in en bur så hindrar man ju användningen av utrymmet bak där baksätet ska sitta och då är det inga problem att reg. besikta om bilen till 1 passagerare...krångligt tyckte jag men nu sitter det bur i bilen... MVH Johan K |
|
| okej då vet jag.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.