|
|
|
|---|---|
|
Har en enkel fundering. Hur många har kört rattlåsrace på tid med sina Z? Vad har ni fått för tider? Roligt att ha ett riktvärde ungefär hur bra en orginal Z3Mc går. /// Viktor Mer mos till folket | |
|
Visserligen inga precisionssiffror, men ändå: Teknikens Värld fick tiden 13,6 s / 170 km/h för 0-400 m när de testade M Coupé för sex år sedan. /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
|
Skall testa med min arktissilver M coupé (S50) i GT4 imorgon ;) Är däremot besviken på hur den går i spelet. Att försöka tävla mot en standard M3:a ger ju förnedrande resultat i de allra flesta lägen.. Just snyggt.. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
Är däremot besviken på hur den går i spelet. Att försöka tävla mot en standard M3:a ger ju förnedrande resultat i de allra flesta lägen.. <-- Resonemanget förstår jag inte riktigt. Har du problem med att få ner kraften? Min erfarenhet är att det brukar gå rätt så jämnt mot M3 E46... /// Viktor Mer mos till folket |
|
|
mbolo: vart hittade du Coupén???????????? =)) Z MMM Coupe |
|
|
Anders O: Finns under begagnat- bilarna. Listan uppdateras efter olika race och jag har både en phoenixgul och en arktissilver. Den silvriga kom sent i spelet för mig (50%) och den behåller jag original.. ViccoA: tycker M coupén växlar fruktansvärt långsamt och den rör sig förvånansvärt långsamt på lägre varv. Kör en M coupé mot en M3:a i arcade mode mot varandra och M coupén blir efter med en gång.. Tråkigt.. Men däremot låter den ljuvligt på låga varv och det karaktäristiska vinandet finns vekligen där.. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
Har flera foton ifrån GT4 på bilarna, någon som har tips var jag kan lägga upp dem? M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
Mbolo-> Att GT4 inte finns till PC kanske är motiv nog att införskaffa en PS2 för min del... :D Någon som testat sin Z3Mc i verkligheten med eller utan tidtagning som har några erfarenheter att dela med sig av? /// Viktor Mer mos till folket |
|
|
Körde med min Z3 2.8 på Blackrace. 201m gäller ju detta då. Sluthastighet 119,10Km/h på 9,876s Den är ju helt original och med ett par kilos extra utrustning. 18" 225/40 däck på som vad jag minns gav hyfsat grepp. Den sätter sig så gott när man sticker iväg så ryktet gick att jag hade Turbo... jag höll tyst och lät dom fortsätta tro och spekulera =) /Magnus |
|
|
mbolo: Nu ska det köras & leta på begbutiken=0)) Z MMM Coupe |
|
|
Nu finns det ju anledning att köpa PS2! Angående Z3MC i strippen så vet jag att Micke på SCE körde förra året, kanske kan kolla med honom. Vet även att Jakan Racing har en Z3MC till i år med den gamla turbo E30 M3 motorn från förra året. Z3MPOWER |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.