AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
875

hur långt räcker min snurra?

mi
447
min528
525tds Touring -93
jag vet att den är jävligt liten, men jag vill ändå veta hur många hk en TD04H-13C räcker till?

ska ha den på en 528 e28
//
584
///Misano
520d Touring M-sport -18
M5 -89
Den turbon är för liten på stora sexan. Kommer fungara som en effektiv avgasbroms.
mi
447
min528
525tds Touring -93
mm, jag har kommit på det nu! ska köpa mig en gammal volvo eller nått å konvertera
PW
191
PWM3
M3 -94
///Magic by Holset and DTA P8PRO
är det inte bättre att köpa en gammal volvo eller nått med turbo då? och trimma lite istället!

i´m not driving too fast...
...i´m just flying too low!
Då försvinner hela tjusningen
Je
224
Jeppan
M30 TURBO
vilken tjusning.. trimma volvo är ingen tjusning är som att dreva upp cyklen nårra kuggar
har haft volvo turbo, inte riktigt samma sak med en fyra som med en ylande sexa...!
Visa användare
590
JTP
E30 318i '88 2,5TIC
Jeppan: Så säger jag också då man ser Volvo 4cyl motorer pissa ut över 700hk med mycket std saker i botten. Hehe.

"blao is the name of the game!"
jeppan: om man köper en volvo försvinner tjusningen med bmw turbo. du missuppfatta nog mig lite :D
Je
224
Jeppan
M30 TURBO
inte många orginal delar i botten nej de är skit snack.. nämn något som är std saker i botten på en motor som har ca 700 hk i en volvo då ?

Ska man trimma volvo så får man ju byta koppling o låda om man bara ska upp till en 230 hk i en 740 tic tex. bmw har ju överdimensionerat sina grejer en hel del..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.