|
|
|
|---|---|
|
jag vet att den är jävligt liten, men jag vill ändå veta hur många hk en TD04H-13C räcker till? ska ha den på en 528 e28 | |
| Den turbon är för liten på stora sexan. Kommer fungara som en effektiv avgasbroms. | |
| mm, jag har kommit på det nu! ska köpa mig en gammal volvo eller nått å konvertera | |
|
är det inte bättre att köpa en gammal volvo eller nått med turbo då? och trimma lite istället! i´m not driving too fast... ...i´m just flying too low! |
|
| Då försvinner hela tjusningen | |
| vilken tjusning.. trimma volvo är ingen tjusning är som att dreva upp cyklen nårra kuggar | |
| har haft volvo turbo, inte riktigt samma sak med en fyra som med en ylande sexa...! | |
|
Jeppan: Så säger jag också då man ser Volvo 4cyl motorer pissa ut över 700hk med mycket std saker i botten. Hehe. "blao is the name of the game!" |
|
| jeppan: om man köper en volvo försvinner tjusningen med bmw turbo. du missuppfatta nog mig lite :D | |
|
inte många orginal delar i botten nej de är skit snack.. nämn något som är std saker i botten på en motor som har ca 700 hk i en volvo då ? Ska man trimma volvo så får man ju byta koppling o låda om man bara ska upp till en 230 hk i en 740 tic tex. bmw har ju överdimensionerat sina grejer en hel del.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.