|
|
|
|---|---|
|
Vad kostar 328 -01 E46 i försäkring med helförsäkring, är det någon som har ett reg nummer jag kan kolla vad den skulle kosta på mig?? DEN ÄR IMPORTERAD BROMAN | |
|
Hej! Gjordes verkligen den då? Var det inte 325/330 som gällde då? Carl |
|
| Om bilen är importerad gäller nog vissa särskilda villkor, du får nog ringa runt till försäkringsbolagen. | |
|
Carl jag vet inte om det är en -01, kan vara en -00, det är en bil jag kanske ska byta till mig , ska byta bort min v70R, och bmw kommer inte till sverige fören på fredag !! BROMAN |
|
|
328 tillverkades bara till -00 däremot så kan den ju ha tagits ut -01. Vill du hitta ett lämplig bil att ta regnr ifrån så är mitt tips att du söker på Blocket, bytbil eller någon annan sajt och hittar t ex en -00:a (eller om du mot förmodan kan hitta en -01:a) med t ex W eller X som första bokstav. Kolla sedan på Länk så kan du verifiera att den är direktimporterad. ___ //Ulf |
|
| Jag betalar runt 8000 för min, inklusive bilextra eller vad det nu heter... Men min är svensksåld och så är jag över 25... | |
|
Kollade vad en 325 Xi E46 Skulle kosta att ha på mig, är 20år och aldrig krockat, bonus klass 3 har jag för mig... Helförsäkrad utan några extra försäkringar gick på drygt 11500kr med 3000kr i självrisk! Bor i knutby om du undrar... Dock tycker jag att det är underligt då min 325 E36 kostar 18000kr /år att försäkra med 3000kr i självrisk! =/ Surt! Shake That Ass |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.