|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder. Jag syftar alltså inte på M3 utan på en "vanlig" M-modell. Vilka delar/detaljer ingick i så fall? Anledningen till frågan är att jag i dag fick tag på handbromshandtag och manschett i läder samt det som vanligtvis brukar vara galon på cabluckan var i äkta läder. Så för att en e30 ska kallas M-modell, vad krävs förutom M-technic spoilers och M-ratt? | |
|
Leta efter "E30 cab" tråden så hittar du nog dina svar där. Vill minnas att det snackades en hel del om t.ex M-modellen av e30 cab där. Vet att tråden finns kvar i alla fall. Mvh Michel Länk |
|
| Jo, jag har läst tråden ett antal gånger, ska läsa igen och se om jag finner vad jag söker. | |
|
Även denna tråd innehåller lite info om 325i M-technic cabbarna. Länk Dessutom så har du ju Länk förutom då den redan nämnda E30-cab erf.-tråden (Länk. Som jag skrivit i någon annan tråd. Jag misstänker att det finns två serier om 250 st 325i Cabrio i M-technic utförande. En i USA-utförande och en i Europa-utförande. Bilarna räcker helt enkelt inte till annars om cirka 250 st gick till USA. Håkan |
|
|
Tack hakgle. Upptäckte att det var jag själv som startade tråden du länkade till. Har du möjlighet att maila instruktionerna på cabinställningen som du beskriver i tråden? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.