|
|
|
|---|---|
|
Nån som kollat på denna, Länk och kan ge lite upplysningar? Min: Länk | |
|
Jag bor inte alls långt ifrån och tänkte faktiskt åka och kolla på den, sen läste jag denna tråden och ändrade mig... Länk /Martin Länk |
|
|
Tror jag också just ändrade mig :) Min: Länk |
|
|
tänkte väl det... /Martin Länk |
|
|
Fast hur mycket kan man luras på en gammal e28? Finns ju inte så mycket luriga fel som kan dyka upp. Bara provköra den och kolla igenom den ordenligt. Är priset det rätta så köp! ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Nä, bilen behöver det ju inte vara några luriga fel med. Jag tycker mest att firman verkar vara så oproffsig att de inte förtjänar att få sålt några bilar. Hade den stått någon annanstans hade jag nog kollat upp den. Men det är möjligt att jag är löjlig i mitt resonemang, för det är ju trots allt bilen det handlar om och inte firman. /Martin Länk |
|
|
Ja kolla på bilen kan man alltid göra, de är ju inte säljaren man ska ta med sig hem utan förhoppningsvis bilen. MvH Björn |
|
|
Jag skulle framförallt göra det för att rädda bilen från den firman. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Har varit och tittat på bilen. Vill man veta kan man maila mig. /Martin Länk |
|
|
Racermartin>>>Varför inte berätta direkt här för alla vetgiriga :) Är den i bra/hyffsat skick,då är det bara att gratulera ev. köpare. Är den i dåligt/sämre skick så är det väl bra att berätta det här också.. Mvh Janne. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.