|
|
|
|---|---|
Dino |
Nu måste jag fråga imorde på väg till jobbet så pep bilen 2eller3 gånger under körningen ?? vad är det ? jag vet att månag har sagt att det betyder att bilen är varm eller nånting men igår så körde jag en mycket längre sträcka utan ett enda pip !!! Snälla nån som verkligen vet det kan va ! M-MotorSport |
|
Halkvarnaren som piper om yttertemperaturen går under +3? "Memofunktionen" som piper varje hel timme? //Koffe |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Har du halkvarnare?? så varnar den vid +3 med pling, min sambo får för säg att hon flyger samma pip som säkerhetsbälte på och av.Nog för att det sitter en proppeller i fronten, men flyga nja. MVH Hasso |
Crusty |
När ytter temperaturen sjunker under 3+ grader piper det i från färddatorn och den aktuella temperaturen visas i displayen. detta är väl bara för att varna att det finns halk risk. Så e det på min bil iallafall. "The Blue BMW" |
Dino |
det där med temperaturen vet jag för då blinkar Temperatur mätaren också oavsett om den är av men det här var nåt annat o klockan var runt halv 9 så jag tror inte att det var den son piper varje timme ! det sägs att det ska pipa på något sätt om den slår av från kall till varm på nåt sätt ?? vet ni nånting om det ? alltså att bilen är för varm eller nåt ? M-MotorSport |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.