|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
har du dragkrok på bilen? putte 540 |
|
Reven |
OXXY: Okej tackar, blev lite klokare=) hittade en bild på exakt en sån jag har.... Länk I det röda fältet står det ett A, men sen finns det ju massa olika alternativ där också. hmmm. beemer v8: ingen dragkrok på min bil =/ Jocke ___ Min röda pärla: Länk |
|
Ser inte exakt vad det står på bilden men det spelar igentligen inte så stor roll för du vill väl bara veta om det vilar en konstant ström (A) över säkringer som kan dra ur batteriet !!?? Så välj det alt som det står 200m ger det något utslag så har du ström (A) över säkringer !!!!! Skulle vara roligt att veta vad du fick för värde !!!! Länk |
|
|
Reven Vad finns på säkring nr 20 Länk |
|
Reven |
Oxxy det står i början av tråden =) kan inte mäta idag (för mörkt ute) utan får ta det imorgon efter jobbet. återkommer imorn! ___ Min röda pärla: Länk |
Reven |
hmmm har kopplat på mätaren nu... ger inge speciella utslag... kommer inte ihåg om jag hade värmeventilerna i eller inte. =) går ut å kollar igen! kan man mäta i ohm eller något annat, tveksam på mätarens funktion den verkar lite sliten =) Jocke ___ Min röda pärla: Länk |
|
eller så byter du bara bil !!!!! ewdi ???? /jeope |
|
Reven |
varför skulle jag köpa en audi? Jocke ___ Min röda pärla: Länk |
|
Hej!!! Detta låter intressant,har nämligen samma problem har kommit fram till att det är säkring nr 20...har det löst sig för dig "Reven"? Mvh Andreas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.