|
|
|
|---|---|
|
någon som vet vart man kan köpa sänkningsfjädrar fram som sänker ca 50 - 60mm. Jag är väldigt tacksam för tips. //David | |
|
Jag tror Länk ska ha en del sänkningssatser, samt Länk har säkert också //Simon |
|
|
Köp inte bara fjädrar fram..när man ändrar fjäder kofficienten med en "sportfjädersatts" på ena axelparet, då får du oballans i dins bils chassidynamik. Kortfattat, montera en komplett fjädersatts! För jag misstänker att du inte vill förlora din bils egenskaper genom mjuka fjädrar bak och hårda fram???? /Pelle |
|
|
köp en väghållningssats hos gert på GE motor ...en sats om 4 fjädrar med dämpare 60 fram 40 bak kostar 3900kr ...köp med dämpare annars sliter du ut originalena direkt du hittar hans sida på första sidan eller sök på fk i forumet billigare och bättre hittar du inte ...jag har 75*40 på min och är mkt nöjd mvh mårten gerts mail är gerth@minpost.nu lycka till !!! |
|
|
Birdy: Har Gert ngn hemsida med prislista? Vad är det för märke på prylarna? Letar efter en M-sats eller liknande med 20/20 eller 30/20 sänkning till en 530D Touring -99 (5-vxl utan nivåregl). /M |
|
|
Jag har m-chassie på min bil, men jag vill ha den lite lägre fram. //David |
|
|
Länk //Simon |
|
| Bildelsimporten.se har Weitec. Jag sänkte min förra 540 e39 med m-chassi med endast framfjädrar 50mm. Utmärkt resultat. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.