|
|
|
|---|---|
|
Är det fler som har problem med att tyget på dörrsidorna släpper i ovankant och "krymper" ihop. Det blir en glipa mot den svarta plasten. " tvätta, tvätta, tvätta.... " | |
|
Hej ! Har ägt flera E28:or där tyget har släppt på samma sätt. |
|
|
Har bara haft en e28 där det inte blivit så..Det är min 518iS :) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Har inte så på min heller, däremot börjar tyget bli liiite ansträngt vid hantaget till dörröppningen. ........... Det finns två bilar, en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
|
Jodå, har samma problem på min M535. Håller på att leta efter ett passande tyg. Länk Mvh Tjäder |
|
|
Hej! Jag hadde samma problem på min. Men det gick att spänna upp den och häfta fast den med häftpistol så att häftstiften hamnade bakom panelen mvh.benny |
|
Paap Reeder |
.... dito på mina dörrar. Tror det beror av accelerationskrafterna sedan jag monterade 3,91... MVH /// Paap R |
|
Det låter ju bra att man inte är ensam...:-) Jag får testa att spänna upp det och sedan sätta häftklammer. Sedan är jag lite sugen på att ersätta tyget med mocka(även växelspaksdamasken), kunde nog bli rätt fräscht. *J.dredd* Min 518 har också klarat sig från "dörrtygsfenomenet".... verkar vara en annan sorts tyg. " tvätta, tvätta, tvätta.... " |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.