AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
894

Några BMW-bilder av mig

Fo
88
ForesT
BMW 135i -08
En kvinna på fotosidan.se trodde att BMW-folket här skulle uppskatta mina bilder, så vad gör man inte för att sprida lite glädje :) Bilarna ägs av kompisar/bekanta och inte av mig, tyvärr!
Bilderna finns under cars: Länk
Imponerande! Grymt välkomponerade bilder. Synd att man inte kan se bilderna i högre upplösning bara.

/// Olof

- Überlegenheit aus Bayern -

Länk
Visa användare
287
Mackis
325 Sedan, M-Sport, -08
Riktigt bra bilder!
Gillar sättet du leker med ljus och skuggor! ( eller hur man säger, hoppas du förstår vad jag försöker säga :P)

" BMW - Bara att växla ner, Och njuta! " Min bil: Länk
da
1.996
danielb
I4 M50 -24
Grymmt fina bilder, speciellt under People.. Vad har du för kamera?
li
1.959
liste
535i -89
Mycket snyggt! Fanns några riktiga guldkorn i varje kategori. Solklar talang! :)
Bo
369
Booya
530iA Touring -94
Duktigt!! Jag vill också ha den fotokunskapen...Har mycket ideér men blir inte klok på vilka ljussättningar/avstånd/vinklar osv. som är rätt vid rätt tillfälle.

Fo
88
ForesT
BMW 135i -08
Oj, vilken respons! Jättekul att ni gillade bilderna!

danielb: Jag har en Canon EOS 300D, sen brukar jag efterjustera ljus o färger i Photoshop.

Booya: Det är bara att fota loss och testa sig fram, så jag har gjort. Fast jag skulle vilja ta nån fotokurs nån gång. Har man pengar kan man ju göra mkt med ljussättningen, men jag är ju student så jag får nöja mig med solen som kompis :) Ett tips är att fota i soluppgången/solnedgången. Ljuset är mjukare då och slår inte så hårt.
Visa användare
1.126
bood
320d xDrive Gran Turismo

BMW CS #761
Kanon fina bilder. Hoppas du kan få nytta av den talangen.

Har du provat att lägga ut bilder på qlick.se? Länk

"BMW six appeal"
Farkost:Länk
Visa användare
1.458
FD-Ormen
X1 18d SDrive-15
CX-5 2.2d-13
Kul att du inte är rädd för starka färger/hög kontrast. Mycket snyggt!
Fo
88
ForesT
BMW 135i -08
bood: Har varit in på nån liknande sida förut, men jag tyckte det tog emot lite att nån annan ska tjäna pengar på ens bilder. Tror inte heller att det är så stor marknad för att sälja bilder på nätet, inte i Sverige iaf.

Sen så har jag ju foto som hobby bara, även om jag inte skulle neka nån att köpa bilder eller om nån ville att jag skulle fota mot betalning :) Skulle det vara en riktigt fräsig bil skulle jag dock fota gratis mot en åktur ;)
AM
2.177
AMET
Bmw 320da - 09
Bmw I3

CS 7425
Du forest vilken talang du har, själv så har jag också en gång i tiden hållt på och fotat.

Men du har smak för och ta fina bilder.
Fo
88
ForesT
BMW 135i -08
AMET: Tackar, man blir nästan generad snart :)
Fina bilder! Thumbs up :)

MVH / Jacob
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Tjusigt! :-)

___
//Ulf
BM
683
BMW-Båstad
BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70
BMW 635 CSI -79
BMW 850 ia -92
BMW M3 (325)-93
BMW 530 Touring -94
BMW 745 -02
Alpina B12 5.0 #243
Den länken skickades snabbt vidare till foto-intresserade vänner, tack ForesT

mångfaceterad arbetsmyra, med motorsport som främsta hobby.
cane
wow, mycket bra bilder, tror att de är i klass med med trycksaker till tex en BMW katalog! Dock måste du använda bättre inställningar/program när du skalar ner dem till den låga upplösningen.
otroligt fint, du har ju bevisligen en talang för detta!

MVH
Johan K
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.