|
|
|
|---|---|
dancer |
12000mil ,import ,18" Z3 M-Roadster fälgar ,larm ,M3 avgassystem o filter,sänkt 60mm ,ögonlock ,riegers takvinge ,dubbelvinge ,helvita baklampor + vita blinkers runt om ,mm lulllull... ????????????????????????????????????????? JE |
|
Inte mycket mer en ca: 65 000:- 70 000:- Tvf |
|
|
Hej. Har du tur kanske du kan få 75.000--80.000 kr för den. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
| Om du plockar bort allt trams från den får du säkert mer! | |
| Ganska kul att alla import bilar gått 12000mil :) | |
Likvid |
Visst är det kul?? Kolla Cartrade i Täby, alla bilar nästan 12000mil. |
Bjudko |
dubblar man det så :) 2000 spermier var tredje sekund MGB - 67:a Jaguar Daimler 3.6 L 87:a |
|
Min 325:a importerades 97.. och har gått 12200 mil, har vart hos bmw och hämtat fax från tyskland där man ser garantiservicen dom gjort på bilen i tyskland vilket stämmer med min servicebok, jag har även ringt 2 st serviceverkstäder i tyskland där den varit servad, jag har också tagit kontakt med den sista ägaren i tyskland, som också bekräftat milantalet. Den hade gått 8990 mil när den togs till sverige 97, den har haft 3 ägare i tyskland, vilket skulle betyda att dom kört ca: 2568 mil om året då bilen blev uttagen 93-06-12, i sverige så har den haft samma ägare 97 till feb 01 då jag köpte den, killen som hade den innan mig bodde i sthlm's innerstad och hade den till jobbet fram/tillbaka och har då kört ca: 1000 mil om året. Så visst finns det importbilar som har ärliga 12000 mil på mätarn ! sen att vissa tycker att det är nått skumt med att den hade 3 ägare på 4 år i tyskland skiter jag fullstädigt i. :! |
|
|
Tjena! Håller verkligen med dig: Visst finns det import bilar som har rullat det som står på mätaren... Gäller "bara" att hitta, ifall man söker. Inte så lätt men dom finns. Jag har lyckats en gång se ifall jag lyckas nästa gång... |
|
Bjudko |
Men grejjen e att typ 70 % av alla som e till salu har gått mellan 12-15´mil och d är tidiga årsmodeller av e36, tror d va d som acey och likvid syftade på 2000 spermier var tredje sekund MGB - 67:a Jaguar Daimler 3.6 L 87:a |
warchild |
Vi kan byta jämt! Jag har en 318is coupe 93. Vad säger du om det? |
Likvid |
Jo exakt Bjudko. Problemet är att det finns sån otrolig mängd BMW bilar på svenska marknaden vilket gör andrahandsvärdet=Alfa Romeo priser. Bilhandlare bjuder ännu värre vid inbyte och M3:or och gamla E34 M5:or är nästan portförbjudna som inbyte pga att dom är så svårsålda. Om man får såld sin BMW privat och får sjysst pris ska man vara glad och vara jävligt hård på nästa bil man köper för att sänka priset. |
|
förresten så såg jag en m3 93:a hos m-bilar i e-tuna ... 125000:- ... den har gått 10000 mil, ett ok pris tycker jag. :! |
|
Likvid |
Den bilen i E-tuna är visst inget bra enligt andra här. 125000:- låter väldigt mycket i så fall. Bjud 95000:- och fixa till felen om du får bilen för det så kan det vara värt det. |
Falklander |
Bilen i e-tuna har gått ca 22 ooo mil enligt uppgift från säljare där |
lizard |
kan bara berätta för er att det spelar ingen roll om bilen är svensksåld eller importerad det är precis lika stor risk att bilen är skruvad eller ej så använd gärna hjärnan |
|
En 325i Coupé som gått 12000 mil för 65.000 kr?! Ja visst säg mig var i helsicke du hittar en sådan bil. Maila gärna för jag har då aldrig ett någon, de flesta vill ju ha en bra bit över 100.000:- för sina coupeer... Eftersom jag är på jakt efter en E36 325:a ett tag så kan jag säga tt för 65.000kr så får man en -91:a sedan med ca 17000mil på mätarn. Men jag har kanske letat på fel ställen, maila som sagt gärna... |
|
BeeMWe playboy |
hittar dem bland bmwåterförsäljare d kan inte sälja dem pga deras ålder, å vem vill köpa en så gammal av en bmwfirma som tar hutlösa priser. så en jag känner köpte sin 325 93a, 15 000 mil av en bmwåterförsöljare för 64 papp(inbytesbil) |
BeeMWe playboy |
köpte dirket ur garaget altså |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.