|
|
|
|---|---|
|
Hej BMW alskare, Befinner mig for tillfallet i Auckland, Nya Zeeland. Var igar inne i en bilaffar och hittade da en extremt fin M3 E30 Cab. Bilen i fraga ar rod med nan slags individual inredning, den hade namligen ljusgratt skinn med inlagg i ratten, instrument bradan osv, allt sag nytt ut!!!! Bilen har endast en tidigare agare, en aldre dam som knappt kort med bilen. Efter som att det blir en M3 nu nar jag kommer hem sa blir man bra sugen... Jag har dock for mig att M3 E30 endast finns som vansterstryd (som sverige) men denna var hoger styrd, konstigt.. Det ar i alla fall en ruggit fin bil och det ar ju valdigt typiskt att den star pa andra sidan jorden... MVH Richard | |
|
Är den höger styrd då är den ombyggt! Samtliga M3 E30 byggdes som vänster styrda. Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Ta hem henne! Äkta körlek vet inga gränser;-) |
|
| Bilder? | |
| Wow. Foton tack! | |
|
Ja bilder tack:) Och om priset är överkomligt köp den...är den som du beskriver kommer man att ångra sig den dagen man ska leta m3 e30 i tyskland/sverige. Hur många m3 cabbar av det slaget kan det finnas...? |
|
|
Kommer inte ihåg exakta siffror men caben tillverkades i ca 850 ex. Det finns en som har rullat 36 mil till salu, jag startade en tråd om denna för några veckor sen. Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
786 stycken gjordes bara. Handbyggda hos M... |
|
|
Ja där ser man! Min gissning var inte så långt ifrån ändå! :-) Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
| Nej, du hade det på känn där:-) | |
|
Richie du tog la kort på kärran??? Inte långt tills du e hemma i kalla sverige igen. |
|
|
Torde kanske vara den här; Länk 45000NZD = 228926 SEK -Upplev körglädjen i M3 E30! |
|
|
Måste vara varsamt körd/skött i o med att den ändå rullat 19.200 mil och ändå var såpass fräsch. Läcker bil!! |
|
| Wow! "independent rear suspension". Måste vara i riktiga kännarhänder! Snygg i rött. Hade gärna sluppit rattcentrum, vita tavlor och "klumpen" på bakluckan. Men för den prisbilden finns det ingen anledning att släpa en 19000 milare med ratten på fel sida runt klotet. Skojigt med larmaktiveringen kvar på väster dörr. Läge för falsklarm! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.