|
|
|
|---|---|
|
Hej Har ett I-landsproblem jag behöver hjälp med. Är lite sugen på att uppgradera med vita blinkers på min E39. Har hittat följande kit på Hova. Är lite osäker på vilken variant av bakljus man ska välja. Därför vänder jag mig till er för smakråd. Alternativ 1: Bra eller anus? Länk Alternativ 2: Bra eller anus? Länk Jag ligger i fas att lägga en beställning. Framlycktorna är blästrade varpå ett byte är absolut nödvändigt, lika bra att ta ett helt kit om man ändå är igång. Mvh Wallace | |
|
Hej Wallace. Jag måste säga att jag defenitivt inte är vidare förtjust i lexus looken dvs. vita ljus bak. Skulle satsa på alt. 2 , påminner mycket om original faceliften och är väldigt stilrent och mycket snyggt. Lycka till:) Vh/ Kermit. |
|
|
skulle oxå valt 2an helt klart. Lite OT: gråtonade sidoblinkers..finns det till E39 ? |
|
|
Helt klart alternativ 2! ___ //Ulf |
|
|
Alternativ 2 ska du ha, inget annat! Mvh Dragolito Svart som synden Länk |
|
| Helt klart 2an. För mycket salaraggare över de vita ;) | |
| alt 2!!!!!!!! | |
| Jag sticker ut ur mängden och röstar på nr:2 :) | |
|
Morrn! Jag får intrycket av att alt. 2 får flest röster. |
|
|
Alt 2 Länk |
|
|
Alt 1=råanus. /M Min bil: Länk |
|
|
Det är klart att du ska välja alternativ nr 2. Alternativ nr 1 ser lite för pubertalt ut... // Jögge Länk |
|
|
2:an klart snyggast /Jonas |
|
|
Okej... jag tycker att du skall ha en egen åsikt och strunta i vad vi tycker! Du skall sätta på den uppsättning DU vill ha. Vad listan tycker = ANUS Vad DU tycker = BRA ---- Magnus M, BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
Alt. 2 såklart!! Fast smaken är som baken *L* Pärlan Länk |
|
| Beställ alternativ 2 NU! | |
|
2:an...Jag tycker nummer 2. Om jag fick välja till mig så hade det blivit nr 2. Skulle jag välja åt dig så hade jag faktiskt valt nummer 2 istället. Om någon frågar mig vilken jag föredrar så svarar jag att tvåan ser bättre ut. Jämför man de båda så vinner, i mina ögon, nummer två. För att fatta mig kort; Kör på alt. 2. =) |
|
| Känner att jag bara måste gå mot strömmen och säga alt 1 Dock endast på en silverfärgad bil | |
|
Hej Mycket svårt beslut då många har olika åsikt här. Var själv inne på alt. 2 då alt. 1 känns oxanus. Tack alla för era smakråd, jag beställer alt. 2. Bilen är fjordgrå. Tror det kommer att se bra ut. 750 mannen: När ska du köpa neon till E32án? |
|
| Ha ha! Ja de skulle se ut de. Det passar på din 245a!!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.