|
|
|
|---|---|
|
Har kört på en katt och slog sönder fästet till dimljuset. Känns ju kymigt att köpa nya dimljus när det bara är fästet som är trasigt. (Tror katten klarade sig,fick aldrig tag på den.Ringde runt i byn o allt men ingen saknade någon katt) Mvh Johan | |
|
Det finns lösa fästen att köpa: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Tackar :) Men det ser ut som det inte finns att få tag på längre | |
| Jag köpte ett nytt på BMW för några månader sen så det ska nog finnas...annars tror jag att jag har två fästen liggandes! Men kolla med BMW först! | |
|
Hejsan! Innan du köper så kolla själva lampan också. Jag tog också en katt och både fäste och lampa gick isönder. Är ju bara plast. Jag såg inte att lampan var trasig innan jag köpte fästet. Kostade ca 200 kr. Ulf |
|
|
SUPPORT LEFT 63 17 8 360 805 SUPPORT RIGHT 63 17 8 360 806 Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Du har rätt ErikW :) Såg bara dom här 04 SUPPORT LEFT 1 09/1992 63171384235 ENDED 04 SUPPORT RIGHT 1 09/1992 63171384236 ENDED E34briliant vore kanon om du hade några liggandes kolla det och hör av dig så köper jag dom direkt :) Tack för alla svar :) /Johan |
|
| Men du Erik... Det går inte att beställa från den sidan :( | |
|
Beställa måste du göra på BMW. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.