AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
965

Trevlig besiktningsstatistik ang. E38

Länk

Världsklass..

----
Rasen nicht reisen
Ka
5.697
Kane
Audi A6 Allroad 55 TFSI 340hk
Världsklass?????
Två Toyotor och Saab 9-5 före i storbilsklassen och Saab 9000 på % samt en rad andra bilar med mindre underkännandeprocent i de mindre klasserna.....
Ka
5.697
Kane
Samma världsklass som min meningsbyggnad. Skall stå "...Saab 9000 på samma %...".
Jao, men SAABarna är ju en aningen mindre bilar och Toyotan lika så. Med tanke på storlek och framförallt vikt på E38 tycker jag jag att återkallelseprocenten borde varit högre jämfört med betydligt mindre "Svenssonbilar", men icke, den ligger ju i topp..
Ka
5.697
Kane
Javisst är Saabarna och Toyotorna mindre bilar men också betydligt billigare...........
bi
241
bimmern
Bmw 740IA -99
Men eftersom 7:an har mer avancerad teknik så borde sjuans betyg vara bättre....
Ras.mus
Sen börjar 7:ans motorstyrka där toyotan och saabens slutar... Du kan ju titta på vilket bilmärke som helst, ju starkare motor desto fler fel på spindelleder, bromsar osv osv...

Därför anser även jag att 7-serien i detta fallet ligger mycket bra till!! Och detta TROTS en stor massa skruvade bilar som importerats! Det lär ju inte finnas såå många skruva toyotor kanske?
Ol
99
OlofM
e60-520
Trevlig statistik för oss e38-ägare. Visst är det världsklass!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.