|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| okej, på tomgångsvarv är den ju dock helt öppen men det kanske är för att det ska låta så mkt som möjligt just då. | |
|
Korak: Det är visst inkörningsregler på BMW nuförtiden. Pratat med en Verkstadschef och 2 försäljare om saken. Dom framhöll det som väldigt viktigt att motorn får chansen att slipa in sig så att säga. Även koppling och bromsar ska köras in. Vi kanske skulle ringa Teknikens Värld så fick dom plocka isär min inkörda bil och Tobbe_E90 inte så inkörda bil och se om det finns några skillnader... |
|
| ingen fullgas och inte över 4500rpm första 200milen står det. känns som man litar lite mer på det än vad en säljare säger.. | |
|
Clubsport: är du nöjd med bilen? hur många mil har du avverkat? själv är jag uppe i 320 mil nu. |
|
|
Tycker nya 3:an är riktigt snygg, kan tänka mig att du är nöjd. Fast du hade ju kunnat fota i lite roligare i miljö ;) |
|
|
Tobbe_E90: Är jäkligt nöjd har bara hunnit upp i 50 mil på en vecka. Men har planerat in lite stcc race så då ska man väl få lite mil under hjulen. Saknar lite utrustnind dock som comfort access, aktiv styrning, aktiv farthållare. Får beställa det till 330 om 18 månader.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.